Gjest Gjest_jenta_* Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 jeg vet ikke om dette er veldig teit eller ikke. men jeg lurer på hvor lang tid det er normalt å bruke på å komme, når man har sex med en gutt. jeg føler noenganger at jeg bruker så lang tid. og ja, patetisk nok.. så kan jeg tenke på å fake. men jeg har ikke gjort det da. men noenganger er det like før jeg kommer, også kommer han..da føler jeg det så dumt å fortsette selv liksom. er det noen andre som også tenker på dette, eller er det bare meg?
Fiol Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Jeg føler noen ganger at jeg bruker litt lang tid, ja. Men kjæresten min venter alltid og synes det er viktig at jeg kommer =) derfor er ikke dette noe problem.
Gjest Snuske Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Viss jeg skal kun ha vaginal orgasme, så tar det mye lengre tid enn en orgasme som kommer i kombinasjon/eller kun av stimulering av klitoris. Jeg kan på en måte skjønne tanken din om at du vil fake, det kan jo komme av at du vil 'glede' han og ikke la han føle seg misslykket fordi han ikke fikke deg til å komme, eller at du blir trøtt og lei. Men begynner du å fake, så lurer du kun deg selv (og litt han også), fordi det er du som blir snytt for en orgasme, pluss motparten får da heller ikke beskjed om han kansje kunne gjort litt ting litt anderledes, slik at det ble lettere for deg å komme. Litt teit sagt kansje, men du har like stort 'ansvar' for at du selv skal få orgasme..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå