Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 For meg er det venstre, i sofa'n også. Det har bare blitt sånn egentlig, og jeg kunne aldri tenke meg å sove på høyre side av sengen (Altså hvilken side når du ligger oppi senga)
loffen Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 (endret) Hm. Når jeg ligger oppi senga blir det venstre. Men jeg har alltid trodd at det var høyre side av senga; at det er høyre og venstre ut i fra når man står foran senga liksom? Endret 3. september 2006 av loffen
Arkana Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Vi veksler av og til. Akkurat nå ligger jeg på venstre side.
lillesky Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Fast plass høyre side. Har egen sofa.
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Når jeg ligger i senga har jeg gubben på min høyre side.
Gjest gjesta Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Sambo ligger på min venstre side i senga, men i sofaen sitter jeg på hans venstre side. En smule vanedyr ja
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 Hm. Når jeg ligger oppi senga blir det venstre. Men jeg har alltid trodd at det var høyre side av senga; at det er høyre og venstre ut i fra når man står foran senga liksom? ← Det spørs helt hvordan du ser på det var derfor jeg presiserte
Gjest Naria Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 Når jeg ligger i senga har jeg gubben på min høyre side. ← Jeg også. Ehm, bare for å presisere. Jeg har gubben min på min høyre side, ikke din.
Gjest seroxata Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 venstre!! blir helt rart om jeg ligger på andre sida
Gjest Naria Skrevet 4. september 2006 #13 Skrevet 4. september 2006 blir helt rart om jeg ligger på andre sida ← Samme her, føler meg faktisk litt desorientert.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 4. september 2006 #14 Skrevet 4. september 2006 Jeg ligger på høyre side, har mannen ved min venstre side. Alt annet føles unaturlig.
Jerle Skrevet 4. september 2006 #15 Skrevet 4. september 2006 Høyre - klarer ikke å sove på venstresiden
Gjest Catwoman Skrevet 6. september 2006 #16 Skrevet 6. september 2006 Hvis du går utfra at man ligger på ryggen oppi sengen så ligger jeg på høyre side, alltid.
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #17 Skrevet 6. september 2006 Jeg ligger på høyre side her hjemme. Men overnatter vi andre steder kan det variere litt - jeg ligger alltid på den siden av sengen hvor vinduet er, og om sengen står inni et hjørne så må jeg ligge ytterst. Hater å ligge inntil veggen.
Malama Skrevet 6. september 2006 #18 Skrevet 6. september 2006 (endret) Når jeg ligger i senga har jeg ham på min venstre side, altså er høyre side av senga, sett fra når jeg ligger oppi den, min side av senga. Rent bortsett fra at han mener at det er MIDTEN som er min "side", og han visstnok har 1/4 på hver side av midten, og bare bruker den som da blir venstre (sett fra når vi ligger oppi senga)... Endret 6. september 2006 av Malama
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #19 Skrevet 6. september 2006 Vi har egentlig ikke noe høyre-eller venstreside. Så lenge jeg ligger innerst mot veggen, er jeg fornøyd. Kjæresten min dytter meg utenfor ellers.
Gjest Søt Skrevet 6. september 2006 #20 Skrevet 6. september 2006 hmm.. jeg ligger ihvertfallalltid ytterst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå