Gjest Chrizzy Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 (endret) Ville du at dama di skulle hatt sex med en annen mann om dere fikk 1 million kroner for det? Endret 3. september 2006 av Chrizzy
Derrier Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Med tanke på at slike ting skjer i ny og ne, uten at det blir noe mer enn sexen, så skulle ikke jeg sagt nei. Men det hadde kommet an på hvem jeg var sammen med. Om jeg var sammen med rette dama hadde jeg nok kommet til å føle meg skitten.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Man måtte vært rimelig korka om man sa nei til det. (kanskje man fikk lov til å se på) yes yes
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Nå er det vel snart ikke mulig å lage flere varianter av dette spørsmålet...
Derrier Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Nå er det vel snart ikke mulig å lage flere varianter av dette spørsmålet... ← Men hvis du fikk en million, kunne du ha kommet på flere varianter da?
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Men hvis du fikk en million, kunne du ha kommet på flere varianter da? ← Ja, såpass kreativ må man da kunne være for en million.
bob marley Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 selvfølgelig ikke, klarer meg fint uten den millionen
Gjest Chrizzy Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Spurte mannen. Han sa det knøt setg i magen på han bare han tenkte på det, og at svaret var selvfølgelig nei!
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 Tja 250 000 er nok for dama mi:-)
Tsjopp Skrevet 5. september 2006 #11 Skrevet 5. september 2006 Kaanskje. Hvis jeg kunne bestemme hvem som helst i hele verden.
Gjest Gorgonzola Skrevet 5. september 2006 #12 Skrevet 5. september 2006 Her gjelder det å balansere gutter. Dersom min kjære hadde utbasunert noe sånt som; "jeg har fått tilbud om å stille kroppen til disp for en særing mot 1 mill i betaling til oss, det frister i prinsippet, hva mener du?" - så hadde jeg svart at dersom hun er komfortabel med det der og da og ikke minst senere så kjør på. Hadde temaet kommet opp med en annen type formulering, som f.eks.: "Du, enn hvis en eller annen "geek" av en riking hadde spurt deg om få låne meg en natt og bladd opp 1 mill for det, ville du sagt ja da?" - hadde jeg neppe hylt "go-go-go" like bastant.
punktom Skrevet 5. september 2006 #13 Skrevet 5. september 2006 Balansert? At en kjæreste ønsker å prostituere seg for en ynkelig million ville jeg nå uansett aldri ha akseptert. Det finnes nå grenser for hvor lavt en kan synke.
punktom Skrevet 5. september 2006 #15 Skrevet 5. september 2006 En ynkelig million ← Ja, hva er en million i dag? 25 kvadrat? De fleste familier i Norge i dag sitter på verdier for over en million. Riktignok har de litt gjeld og, men en million i dag er ikke akkurat så fryktelig mye. En god luksushore kan sikkert tjene en million på 50 ligg i året, så kanskje man heller skal satse på en slik kvinne? Hvis man på død og liv skal være sammen med en hore, mener jeg.
Den Gale Professor Skrevet 6. september 2006 #16 Skrevet 6. september 2006 Ville du at dama di skulle hatt sex med en annen mann om dere fikk 1 million kroner for det? ← Bare dersom jeg fikk være med selv . DGP
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #17 Skrevet 6. september 2006 Ja, hva er en million i dag? 25 kvadrat? De fleste familier i Norge i dag sitter på verdier for over en million. Riktignok har de litt gjeld og, men en million i dag er ikke akkurat så fryktelig mye. ← Det er mye moro man kan gjøre for en million! Tenger ikke bruke det på leilighet, skan bere ha det moro for det.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 6. september 2006 #18 Skrevet 6. september 2006 En god luksushore kan sikkert tjene en million på 50 ligg i året, så kanskje man heller skal satse på en slik kvinne? Hvis man på død og liv skal være sammen med en hore, mener jeg. ← Dritbra!
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #19 Skrevet 6. september 2006 1. Jeg tror samtlige menn som får dette spørsmålet teoretisk stilt, på den måten Gorgonzola nevner i sitt svar nr. 2 i innlegget ovenfor, ville forstå at det ikke er mulig å kunne svare "ja" på det spørsmålet. Det ville som regel bare føre til at jenta blei såret etc. 2. Jeg tror de fleste nogenlunde opplyste menn egentlig mener ja til dette. Samtidig forstår de som sagt under punkt 1 at de aldri kan innrømme dette ovenfor sin kjæreste. Jeg vil gjerne si noe som jeg ikke tror at jeg gidder å gå inn på noen nærmere utgreining om nå. Det er heller for å få dere "anti-prostituerte" til å tenke. (Dette forsvarer aldri under noen omstendighet hallikvirksomhet) Satt litt på spissen : Alle jenter prostituerer seg i en eller annen grad daglig. (Det er som regel da en liten grad, men det skjer hele tiden.) -S-
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #20 Skrevet 6. september 2006 Spurte mannen. Han sa det knøt setg i magen på han bare han tenkte på det, og at svaret var selvfølgelig nei! ← Så chrizzy, jeg er ganske sikker på at han mener ja. Men han kommer _aldri_ til å innrømme det for deg. I det minste ikke før du får han til å forstå at det ikke hadde betydd noen forskjell hva han nå enn svarte. (Men det er selvsagt bare en teori =) (Dette er også litt avhengig av hvor god inntekt man har selvsagt. Ligger man med en mill i lønn i året er vel sjangsen for at mannen sier og mener nei endel høyere enn om han tjener 300 000 kroner.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå