Gå til innhold

Hvilket smykke hadde du/skal du ha til kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på hva slgs smykke de forskjellige her inne hadde/skal ha til kjolen sin? Perler, sølv ellere gull? Eller annet? Hvodan var anhenget, osv.

Bare lurer jeg... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har planer om å bruke et halsgropanheng jeg fikk til Jul av min kjære - en enkel fin oval perle i gullkjede samt enkle runde perler i ørene.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Jeg kommer nok til å bruke dette smykket, da jeg liker spesielle smykker og jeg tror det kommer til å passe bra til kjolen jeg sakl ha. Den har veldig mye alvepreg over seg. Og likner litt på kjolen Arwen brukte i den første Ringenes Herre filmen der hun gir dette smykket til Aragorn. og nei, jeg er ikke stor fan av disse filmene og jeg kjøpte kjolen min lenge før jeg så filmen. :)

Her har dere smykket i allefall.

http://shop.newline.com/catalog/product.xm...2;pcid1=;pcid2=

Velger å væære anonym pga av min kjære som vet mitt nick.

Skrevet

Jeg skal ha et gullsmykke som mamma hadde på seg når hun giftet seg. Det er festet 5 bittesmå perler på det. Jeg synes smykket er kjempefint og litt spesielt. Er ikke i utgangspunket veldig begeistret for perler, men her ble ikke perlene så dominerende, så da går det bra. Gleder meg veldig til å ha det. Passer veldig til den type kjole jeg skal ha også...

Skrevet

Jeg skal ha et gull kors, med perle i midten og litt mønster rundt som gjør det ganske spesielt. Jeg velger å bruke dette fordi jeg selvfølgelig synes det er pent, men også fordi min søster, mor, bestemor og oldemor har båret det samme på sin bryllupsdag. Synes det er greit å ha "tradisjon" på et smykke.

Ellers blir tilbehøret kjempe små diamanter i ørene og en diamant ring på hver hånd, begge i hvitt gull, der en av de er gifteringen min.

Begynner å nærme seg nå.... under tre uker til den store dagen :)

Skrevet

Jeg valgte å la alle smykkene mine være perler.

I ørene hadde jeg enkle perler jeg hadde fått av moren min, i håret hadde jeg en egenlaget perletiara, som halskjede hadde jeg perlesmykke med en liten dråpeperle foran og armbåndet var selvsagt også i perler.

http://home.no/augustbrud02/bilder/brudeparet5.jpg

Skrevet

Jeg skal ha et enkelt gullanheng som jeg fikk av min kjære for noen år siden. Det er viktig for meg at smykket som jeg skal bruke, betyr noe spesielt for meg.

Skrevet

Jeg skal ha et kjede jeg kjøpte på Bjørklund for en stund siden. Det er tre rader med "diamanter" som sitter tett inntil hverandre, i slalom mønster. I hver sving sitter det en perle. Ikke så lett å beskrive, men jeg synes det er helt nydelig. også glitrer det kjempe fint, og ettersom jeg har litt glitrende pynt på kjolen også, så passer det bra sammen. I ørene skal jeg ha enkle perler, tror jeg. Diademet er også med perler, "diamanter" og blanke perler. Helheten så veldig bra ut, sist jeg prøvde det. GLEDER MEG...... :D

Skrevet

Jeg skal ha et anheng i antikk elfenben som jeg fikk av pappa da han kom hjem fra Namibia for noen år siden. Skal ha en litt spesiell gull/elfenden/rød kjole så da ville jeg ha noe stilig smykke som folk la merke til også. Tror i alle fall det blir det. Må bare få tak i et kjede å ha det i. Det må være litt spesiet det også. Og så blir det nok helt enkle gullørebodder til enkle fine gullringer på fingrene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...