Gjest Gjest_Goldie_* Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 I helgen har det vært vill sex her i huset. Ungene hos besteforeldrene og vi hat knapt vært utenfor halmen! Fredag var helt sprøtt! Mannen ville at jeg skulle tisse på ham, noe jeg etter hvert gikk med på om det skjedde i dusjen; resultat: vasking av hverandre og vill sex først i dusjen og deretter på soverommet - han fikk kjempekick av det! Han ble nesten sjokkert selv over reaksjonen!!! Hva syns dere - er dette OK?
Gjest Gorgonzola Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 En ikke ukjent fetisj det der............... hvis begge liker det, kjør på og nyt. Siden du spør - for meg er det ikke OK. Jeg kommer ikke til å prøve men det spiller egentlig ingen rolle, dere er ikke mer unormale enn andre som får kick av diverse grensebrytninger hva sex angår. Bare vær forberedt på en del svar som inneholder ordene "syk", "æsj" og "ekkel", de er sikkerstikk her inne
Derrier Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Har blitt pisset på og det er topp det.
Spoven Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Hvis dere begge synes det er OK (veldig OK ) så er det vel OK!!! Dette tenner ikke meg eller mannen, men vi gjør andre ting som sikkert noen andre sier æsj av...
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 eg tente ikke på det,men ble megatent av mannen min sin reaksjon; tisset ikke overalt,men vi ar stor dusj med innebygd sete for vi har steamfunksjon, og han satt på det mens jeg satte meg overskrevs på fanget hans og tisset. Dette er den villeste sexhelgen vi noengang har hatt sammen; brutt grenser og bare vært helt oppi hverandre. Tror det var en slags utblåsning for denne uken fikk vi avkreftet legens bekymring om at mannen min kanskje hadde kreft, så vi hadde hatt noen pinefulle dager i forkant - deilig var det uansett!!
Nelle Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Høres helt fantastisk ut! Jeg for min del synes ikke Golden er noe spesielt æsj. Gjort det selv, og liker det. Typen tenner litt på det, og jeg tenner på at han tenner på det.
Gjest Snuske Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Viss dere synest det var ok, så er det jo ikke noe ille i det. Om jeg hadde tent/likt det selv, tviler jeg /usikker på, men hver sin lyst.
Gjest Very Victoria Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Bare vent- neste uke vil han at du skal bæsje på ham. Sier som Miranda i Sex and the City; "Where there is smoke, I'm just sayin".
Noorgie Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Bare vent- neste uke vil han at du skal bæsje på ham. Sier som Miranda i Sex and the City; "Where there is smoke, I'm just sayin". ← So what!! Driter vel i hva andre par koser seg med så lenge de gjør det med hverandre og koser seg
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 Jeg syns det er bedre å bli opphisset enn nedpisset.
Gjest Naria Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 Ikke noe jeg ville ha gjort, men at dere har glede av det er det som betyr noe.
Fibi Skrevet 5. september 2006 #12 Skrevet 5. september 2006 Tror ikke det er noe jeg ville gjort, men som de andre sier (heldigvis):Så lenge dere har glede av det så hvorfor ikke
Derrier Skrevet 6. september 2006 #13 Skrevet 6. september 2006 Jeg syns det er bedre å bli opphisset enn nedpisset. ← Ja takk begge deler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå