gard Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Hei Jeg var innom Cafe Steam i Klubbgaten på åpningsdagen på fredag. Vi hadde både en caffe moccha og en cappuccino og vi var ikke imponert av noen av delene. Men jeg skal selvfølgelig gi dem en ny sjanse om noen uker når de har fått trent seg litt på kaffekunstene
LadyInRed Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 jeg så at den skulle åpne, men hvor? Inne på Dropsen? jeg sverger uansett til amys- beste kaffen i stavanger!
gard Skrevet 4. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2006 Hei Det er inngang både fra Stavanger Storsenter (Arkaden) og inngang fra Klubbgaten (rett over gaten fra Arkaden inngangen). For et par år siden pleide det å være en H&M butikk i disse lokalene.
Krista83 Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Får kanskje gi dem et forsøk jeg også neste gang jeg skal til sentrum.
gard Skrevet 4. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2006 Hei Et lite tips...jeg var innom Dropsen ikke lagt fra Steam og der lå det en liten lapp som gir deg en gratis is og en kaffe på Steam Jeg benyttet meg av dette og vi smakt meg en iskule med cookies n' Cream Dette er et tilbud som kun gjelder denne åpningsuken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå