Gå til innhold

Drømnte du mye om bryllup som yngre?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg drømte nok sjeldent om mitt eget bryllup, men ELSKET å tegne bruder, bryllup ja i det hele tatt. Var utrolig fasinert over slikt! Kom på dette før i dag når jeg rydda og kom jeg over en perm med tegninger, blant annet fant jeg noen av de mange brude tegningene, huff, gud hjelpe den bruden som ville sett slik ut på sin store dag :ler:

I henhold til Kvinneguidens regler er det bare registrerte supermedlemmer som kan legge inn bilder i innlegg. Hvis du ønsker å legge inn bilder i innleggene dine eller i signaturen, må du kjøpe et supermedlemskap.

Her kan du lese om fordelene ved å være superbruker og hvordan du registrerer deg.

Mvh

Leo (mod.)

Uansett, drømte du mye om bryllup? Og hvis du er gift/skal gifte deg, ble/blir det noe i nærheten av hva du tenkte på som barn? Er det noen ting du bare MÅ(/måtte) ha med i bryllupet fordi du har drømt om det siden, ja alltid?

Unnskyld hvis dere syntes dette er et ganske små random emne men slikt skjer når man ikke har lyst til å fortsette ryddinga og logger seg inn på kg ;)

Endret av Leo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søte tegninger! Jeg har nok aldri drømt om noe bryllup... men var besatt av cinderella- aktige kjoler, med mest mulig krinskrams midt foran på skjørtene(mellom "foldene").

Skrevet

Har nok en goooood del av de jeg og :sjenert:

Det er jo utrolig at jeg er ikke er mer jentete av meg med tanke på hva jeg elsket å tegne :ler:

Skrevet

Artig spørsmål :briller2:

Har nok aldri tegnet og vært så ivrig som deg i ung alder, hehe. Men jeg husker at når jeg var liten så gruet jeg med VELDIG til jeg måtte gjøre to ting her i verden!

1. Gifte seg.., ikke selve det å gifte seg. Men bare TANKEN på at jeg skulle KYSSE en jente mens mamma og pappa så på.., :rodme: Dèt var bare helt uaktuelt! Men nå tror jeg det skal gå bra, vi gifter oss om under to uker, og vi gleder oss VELDIG! Minst like mye til det hele er overstått og vi kan ta to uker på Kreta og slappe helt av :kys_2:

Er ofte inne og spionerer her jeg, som mann på kvinneguiden så er det overraskende mye spennende lesning :tommelsmil:

Så var det den andre tingen...,

2. Det var å kjøre bil med giring, er venstrehendt og var OVERBEVIST om at jeg var nødt til å kjøpe en engelsk bil, for det måtte jo være umuuulig å gire med feil hånd :legrine:

Det har ordnet seg med den saken, for å si det sånn. Spent på fortsettelsen på dette temaet!

Skrevet

Nei, jeg har aldri drømt spesielt om bryllup, hverken som barn eller voksen. Selv nå når vi er forlovet og skal gifte oss neste sommer går jeg ikke rundt og tenker bryllup hele tiden.

Skrevet
2. Det var å kjøre bil med giring, er venstrehendt og var OVERBEVIST om at jeg var nødt til å kjøpe en engelsk bil, for det måtte jo være umuuulig å gire med feil hånd :legrine: 

Å herregud som jeg lo når jeg leste dette :legrine:

Og kysse en JENTE, FORAN mamma og pappa? :overrasket: nei huff..

Skrevet

Nei aldri. Men gifter meg neste sommer pga praktiske årsaker- dog uten hvit kjole...thank god :sjenert:

Skrevet

Åh, jaaaaaa!

Jeg husker så godt da jeg endelig fikk lov å ta trikken til byen alene. Da gikk jeg til Haraldsen og tittet på alle brudekjolene!!! Jeg så og tok på alle kjolen, gikk imellom dem og drøøøøømte meg bort! Etterpå svevde jeg på en sky hele dagen! :ler:

Skrevet

^awww!! :)

Ironiskt nok er det siste jeg kunne tenkt meg slike store burdekjoler som jeg brukte å tegne, å ha hage bryllup og vandre rundt barfot med hippie-aktig sommerkjole og mark blomster som brude bukett høres perfekt ut for meg, selv om jeg brukte å stifte sammen både fire og fem ark for å få tegna de lange slepene med snazzy perle detaljer :legrine::ler:

Skrevet

Jeg drømte aldri om å gifte meg. Tenkte at det var noe alle gjorde, men forestilte meg ikke mitt eget bryllup.

Har egentlig ikke vært klar for bryllup og det å gife meg før jeg traff min kjære :)

Men selv nå er jeg nok en ganske rolig brud sammenlignet med en del andre. Gleder meg enormt, og synes det er morsomt å planlegge. Men tar ikke helt av.

Skrevet
Jeg drømte aldri om å gifte meg. Tenkte at det var noe alle gjorde, men forestilte meg ikke mitt eget bryllup.

Skriver under på den. Men det har nok alltid ligget en drøm baki bakhodet om å ville være isprinsesse. Kanskje det er min bryllupsdrøm? Nei, neimen om jeg vet...

DERSOM jeg noen gang skal gifte meg, blir det enten på tinghuset eller i Las Vegas. Kjolen har jeg også funnet (den fant jeg da jeg så LOTR for første gang ;) ) Men bryllup er svindyrt, og fristes ikke særlig av å bruke 100.000 kr (som vi ikke har) på én dag.

Skrevet

kan faktisk ikke huske å ha drømt om det, men nå når det først skjer synes jeg det er veldig koselig og stortrives med å planlegge alt - tror vi kommer til å få en fantastisk helg!

har alltid syntes at det er veldig koselig med bryllup da, men kan ikke huske å tenkt mer på det enn at brudekjolene er veldig flotte :sjarmor:

Skrevet

Har aldri drømt om bryllupsdagen min eller hvordan jeg skulle se ut.

Skrevet

Tror egentlig aldri jeg fikk helt med meg konseptet bryllup da jeg var liten.

Vet jeg var i min ene onkels bryllup da jeg var ca 5, men det var mest som en litt stor fest med familien.

Hadde vel en ide om at alle voksne var gift, og var bestemt på at jeg skulle gifte meg med bestekameraten min. (Var ikke aktuelt med noen jeg ikke likte.)

Men bryllup kan jeg ikke huske å ha tenkt på.

Mulig jeg mente at det å bli gift var en del av det å bli voksen.

Skrevet

Jeg har aldri drømt om å gifte meg, men etter å ha møtt min kjære drømmer jeg om det støtt og stadig...

Når det gjelder tegning av kjoler osv, så har jeg aldri vært så opptatt av det, ikke kan jeg tegne heller, men jeg har alltid likt å se på andre som har tegna. Ikke har jeg vært no opptatt av prinsessegreier og kjoler osv heller.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg har aldri drømt om bryllup. Jeg har alltid hatt lyst på familie, men det å gifte seg var uaktuelt.

Jeg tenkte også litt "Æsj, tenk å måtte kysse noen.. Og det foran en masse gjester attpåtil:overrasket: :overrasket: "

Men da jeg ble fridd til, begynte jeg å drømme. Og ble litt gal, synes alle (bortsett fra meg selv, selvfølgelig) :forvirret: . Men nå som jeg er gift, drømmer jeg mer om det enn noen sinne!! Dagen ble fullstendig perfekt :)

Skrevet

oooo :overrasket: Jeg tegnet kjoler til den store gullmedaljen...

Men jeg drömte aldri om mitt eget bryllup. Jeg ville väre bryllupsmedhjelper :ler: Selv var jeg liksom ikke skapt for å faktisk ta et så stort steg selv. Ha en slik stooor fest og få sååå mye oppmerksomhet. Det var ikke helt lov...

Men det endret seg da jeg traff mannen min :)

Skrevet

Har faktisk aldri tenkt så veldig mye på å gifte meg, men har alltid visst at jeg ønsket å bli gift. Først da samboeren min fridde så begynte jeg å fantasere om bryllup :)

Skrevet

Som liten trodde jeg at å gifte seg var en sånn voksen ting å gjøre. Så jeg skulle aldri gifte meg eller ha barn, for jeg ville ikke bli voksen. Og jeg kunne ikke skjønn emine venniner som allerede i ung alder drømte om bryllup. Nå som jeg er blitt voksen, gleder jeg meg til å gifte meg en vakker dag. Nå har jeg begynt å drømme om den store dagen. Venter bare på frieri.

Skrevet

Har alltid drømt om å gifte meg.

Trodde liksom jeg skulle være gift når jeg var 24.. MINST!

Og nå er jeg jammen blitt 28 og rekker å fylle 29 før jeg blir FRU..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...