Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter stor vektoppgang har jeg nå bestemt meg for å gå ned i vekt. Jeg veier nå 79 kg og er 157 høy...Så det er endel kilo å ta av.

Jeg har ikke dårlig tid, men vil jo såklart komme med ned på et akseptabelt nivå så raskt som mulig. Pga sykdom (det er også grunnen til at jeg har gått opp i vekt), så får jeg ikke lov av legen å trene ordentlig enda, kun i varmtvannsbasseng.

Men jeg kan jo vri om på spisevanene mine :) Jeg drikker ikke brus, men spiser store mengder mat...altså for mye, enda det ikke er godteri.

Håper noen har noen tips til meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Dette er BRA! Flott spor du er på nå!

Jeg har et tips..ikke endre matinntaket ditt så mye enda.

For all del, spis sunt og alt det der, men ikke spis mindre. Spis deg mett.

Sats heller på litt mer fysisk aktivitet (dersom det er for lite av det nå altså..)

For eksempel tre dager i uka hvor du kjenner at du blir sliten av trening/mosjon.

Jeg vil også anbefale å lese Tech Nutrition sitt program, de er veldig greie og flinke med vekttap, trening, kosthold og slik :)

www.tn.no du kommer først inn på siden for webshopen deres, men de har egne sider for kosthold og trening og slik også. Se øverst :)

Skrevet

Hei.

Du har samme utgangspunkt som meg omtrent.

Jeg var: 79,5 kg

1.62 høy.

Nå er jeg 67 kilo....

Jeg har gått på Grete Roede siden April!

Det anbefales.

Der får du regnet ut nøyaktig hva du skal ha av kcal i forhold til hverdagsaktiviteten du vil/kan ha....

Du får også en gruppe å jobbe sammen med for å nå dine mål.

Jeg spiser veldig sunt nå.

Drikker mye vann og koser meg med god samvittighet (med rett mengde av de usunne tingene ;) )

Jeg har kjøpt meg nye klær, har gått ned to størrelser og føler meg dritlekker :)

Lykke til og bruk TID! La det bli en livsstilsendring, ikke en forferdelig pine av en slankekur.

Da faller du fort tilbake til dårlige vaner.

Jeg vil føle opplegget resten av livet.

:) La Guapa

Skrevet

jeg er også 157 liten, og veier 63 kg. vil egentlig gå ned 5-10 kg i løpet av dette året her, så jeg håper jeg kan ta mot til meg å trene masse.. nå har jeg gått over til kun tomater og agurk på brøskiver, som godt som sunt!

tar ca 50 situps, 30 armhevinger, og hopper litt tau, og litt rompeløft og sånn, men hvor lenge jeg klarer å holde meg er jo en annen sak.. prøvd å slange meg i over 1 år nå, men jeg bare gir opp.. alltid noe spennende på tv.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...