Gjest Gjest_solstrålen_* Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 jeg har fått en suuuper ide.jeg skal begynne å lage "tinger" male på glass,"oppsatser" med talgelys å steiner og kort med motiv å forskjellig ++++etc. har maaange ideer. men jeg trenger litt veiledning.Jeg bor sånn til at vi har ikke de "små nips" butikkene her , derfor lurte jeg på om i dette store landstrakte land kanskje kan fortelle meg om det er noen nett sider som selger" små nips".. *håper dere KG mennesker skjønner hva små nips er jeg var på abs der har de mange slike "pakker" med steiner, blomster, pæler , forskjellige bånd etc... plis hjelp meg.. skal ha dåp om et par måneder å skjønner dere, kanskje jeg kan være klar da med noe utstilling grier... masse klemmer fra sOlstrålen
Amalie_85 Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 SGS har sikkert og noen sider på nett...
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 SGS har sikkert og noen sider på nett... ← hva er sgs?
Gjest Gjest1 Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 hva er sgs? ← http://www.sgshobby.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå