Gå til innhold

Et møte med eksen

Sarke

Anbefalte innlegg

I dag møtte jeg eks-kjæresten min igjen, fire måneder etter at det ble slutt. Vi var kjærester i nesten fire år. Han utro, jeg misfornøyd med forholdet. Han har blitt sammen med hun han var utro med for å ta den korte versjonen. Siden mai har vi bare snakket på telefon, meldt hverandre og mailet.

I dag skulle være den store dagen da våre barn skulle møtes, og vi skulle overlevere ting som vi hadde hatt hos hverandre. Endte med å dra på kino og spise et hastig måltid på en familierestaurant. Han hadde ikke tatt med mitt, men jeg hadde hans saker. Fikk gitt de til ham.

Alt gikk helt fint, helt til vi satt ved bordet og han pratet med datteren sin. Da så jeg på ham, skikkelig for første gang i dag. Følelsene mine boblet fram. Ikke de kjiipe, men de jeg hadde før. En liten sitrende følelse. Husket at jeg hadde vært forelsket i ham. Og jeg skjønte hvorfor. Bra å se på, rolig og tilstede.

Kan jeg da egentlig møte ham igjen? Er det ok å vente? Vet ikke hvorfor jeg spør, vet egentlig svaret. At jeg må holde meg langt unna. Dette er for farlig.

Takk for at jeg fikk lettet hjertet mitt.

:murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:( Skjønner den der greia. Ekser skulle ha flyttet til en annen verdensdel så du aldri slapp å treffe dem igjen og la de gamle følelsene blusse opp igjen.

(skjønner det er umulig da dere har barn, men det er nå lov å ønske det enkleste :) )

Jeg møtte eksen min veldig mye etter det var slutt, og endte opp med kjærlighetssorg i 8 måneder. Er ikke forelsket lengre, men så knyttet og glad i han at vi ikke greier å slutte å rote. Det er ikke sunt å gå der heller (spesielt siden han har kjæreste hehe (din, ikke min)) men avogtil blir det bare slik.

Trøst deg med at dette er veldig vanlig første gang etter det er slutt og dere møtes iallfall. Det er alltid vanskeligst da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...