Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere? Jeg ble litt snytt da ingen ble stemt ut og vi ikke fikk vite hvem som hadde den fæleste hemmeligheten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ut som om det liksom skulle være litt sånn høyteknologisk space-aktig med den metalliske stemmen, kulene og han Falck på skjermen. Nei, dette var urteit, tror jeg må se litt neste søndag også! :hoho:

Skrevet

Litt småfestlige personer også....

Skrevet
Litt småfestlige personer også....

Ja, der var det litt av hvert! :ler:

Skrevet

Jeg reagerte på at de blei beordra i seng og det samme gjaldt når de skulle stå opp og spise frokost også :ler:

Skrevet

Hehe! Komisk program..

Når jeg tenker etter virker det nesten litt skuespill, men er vel ikke det vel..

Plagsomt mye reklamer i allefall!! Argh..

Skrevet

noen som gidder å forklare hva det går ut på eller?? hvor lenge skal de være der og sendes det hver dage eller??

Skrevet
Jeg reagerte på at de blei beordra i seng og det samme gjaldt når de skulle stå opp og spise frokost også :ler:

Haha :ler: Ja, og at de faktisk spratt opp med en gang og gjorde som stemmen sa!

Jeg syntes det var festlig og grei søndagsunderholdning og vil nok fortsette å se for å se hva som skjer.

Skrevet
noen som gidder å forklare hva det går ut på eller?? hvor lenge skal de være der og sendes det hver dage eller??

ni mennesker som er stengt inne og kommer ikke ut før di har blitt enige om hvem som fortjener og vinne 10 mill.

du kan lese mere her

Skrevet

synes ideen er god jeg, at man ska bli enig om hvem som ska få pengene, mens det tikker nedover. men hele greie så ut som noen nevnte her, spaceshuttle... snåle neonfarger og alt ble bare komisk.

kommer ikke til å følge med, isåfall må jeg seriøst kjede meg!

Skrevet

Dette er i hvertfall et program jeg ikke kommer til å følge med på

Skrevet

Jeg glemte å se på det jeg da. :sur:

Skrevet

Jepp, nå begynner det å skje noe..!! Endelig en reality fri for såpeskum på nakne kropper, dobbeltseng, øl og badstu!! Nå er det vanlig, (omstendighetene tatt i betraktning), prat/diskusjoner og psyke.. Love it!!

Skrevet

Det er først i 3. episode det blir action da :) Dette er mindgame det :) Så jeg skal nok følge med, men irriterte meg grønn over at de kutta hvem Lillian stemte på, og så viste de i neste klipp at Vanja hadde fått den X-skjorta..

Men nå spørs det hva Vanja gjør da, om hun går slik som hun har sagt hun kommer til å gjøre når hun blir utstøtt, eller om hun MÅ ha en finger med i spillet uansett..

Hadde jeg blitt utstøtt, så skulle jeg ha vært med videre, bare for å få pengeklokka til å gå mot null :D

Skrevet
Hadde jeg blitt utstøtt, så skulle jeg ha vært med videre, bare for å få pengeklokka til å gå mot null :D

Signerer denne

Skrevet
Det er først i 3. episode det blir action da :) Dette er mindgame det :) Så jeg skal nok følge med, men irriterte meg grønn over at de kutta hvem Lillian stemte på, og så viste de i neste klipp at Vanja hadde fått den X-skjorta..

Enig. Jævlig irriterende. Men er det noen som kan skape drama, så tror jeg hun definitivt er en av dem.

Jeg leste et sted at Christer Falck bl.a. kunne kontrollere temperaturen inne hos deltakerne slik at de risikerte å måtte bo i opp til 40grader.

Men jeg lurer på om tv3 har fått tillatelse på forhånd til å publisere disse "hemmelighetene". Dersom jeg hadde blitt anmeldt for trusler vet jeg ikke om jeg hadde vært så glad over at det hadde blitt sendt på nasjonal tv.

Skrevet

Det irriterer meg at de kaller programmet "enstemming" når de ikke er nødt til å være enstemmige...

Hadde jo blitt en mye større utfordring dersom de hadde kunnet stemme på seg selv, og virkelig vært enstemmige.

Men det hadde de kanskje blitt sittende der i all evighet.. :sjarmor:

Skrevet

Hm, jeg irriterer meg over at jeg ikke forstår hvilken dialekt han som ble utstemt har jeg ... Husker ikke navnet, men siden han er den eneste mannen som er utstemt hittil så vet dere vel hvem jeg mener (bilentusiasten.)

Liker ikke Vanja, hun virker så selvgod, og rakker ned på andre, spisse skuldre ... (symbolsk, ja)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...