Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva du snakker om, men siden det heter Body Glow, er det nok ment kun til kroppen.

Skrevet
Vet ikke helt hva du snakker om, men siden det heter Body Glow, er det nok ment kun til kroppen.

Enig. Kjenner hvertfall til to forskjellige produkter, Dove Bodyglow og JLo Bodyglow som begge kun skal brukes til kroppen, og ikke til ansiktet.

Skrevet

Jeg regner med at det er Dove Body Glow hun mener. Selvbrunere for kropp bruker jeg aldri på ansikt; de blir for sterke og fargen blir sjelden fin. Denne fra Dove gjorde ikke jobben på kroppen heller, synes jeg. Den forsvant bitvis og etterlot meg med flekkete legger.

Skrevet

Jeg synes dove funket fint på bena. Men ei venninne fikk kviser da hun prøvde den i ansiktet, så jeg har ikke tenkt å prøve den der, og som sagt over er det sikkert ikke meningen heller.

Skrevet

jeg mener egentlig et jeg fant på ebay, fra NARS.. ser ut som rennende gullmalig nesten heheh.. ;) så lurte vel egentlig om det funker fint på kroppen..når man skal ut på byen o.l

Gjest Gjest_Bolla_*
Skrevet

Fant dette i Womans Weekly:

Nair Body Glow is a liquid oil that can be used for body and as well as hair. Pour a generous amount in the bath tub and fill with warm water if you want to use Nais Body Glow as an oil bath. Alternatively rub the oil into skin and/or hair. Your skin and hair will shine with a golden glow after use.

Skrevet
Fant dette i Womans Weekly:

Nair Body Glow is a liquid oil that can be used  for body and as well as hair. Pour a generous amount in the bath tub and fill with warm water if you want to use Nais Body Glow as an oil bath. Alternatively rub the oil into skin and/or hair. Your skin and hair will shine with a golden glow after use.

Den skal brukes på kroppen. Kuriositet: Leste forresten at Nars body glow er favoritten til Halle Berry.

Skrevet

ok.. hun er jo en smule brunere enn meg i utgangspunktet da.. kanskje finest til mørkhuda folk da..?

Skrevet
ok.. hun er jo en smule brunere enn meg i utgangspunktet da.. kanskje finest til mørkhuda folk da..?

Hmm, kanskje den kommer i forskjellige nyanser? Eller kanskje den er sånn universal-farge-aktig? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...