Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2003 #1 Del Skrevet 12. januar 2003 hei.jeg kan veeeldig lite om data, skal nå ta datakortet- kurset hjemme i stuen min.<er det vanskelig, sånn ca hvor lang tid må jeg beregne?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 12. januar 2003 #2 Del Skrevet 12. januar 2003 Du kan vel ikke ta datakortet hjemme i stuen din helt for deg selv, eksamen må avlegges på godkjent sted (med vakter og sånn, så du ikke kan sitte med boka forran deg..) I alle fall var det slik da min far tok dette for et år eller to siden. (Han tok deler av kurset først hjemme i stua som du sier, som en "intern opplæringspakke" via jobben, men da han måtte slutte var datakortet en del av sluttpakken de tilbød, og da måtte han avlegge eksamen på alle delkursene (inkludert dem han hadde tatt) på it-akadamiet eller noe slikt. Hvor lang tid det tar.. det husker jeg ikke helt, det er noen uker pr. delkurs, men.. dette vet vel de som arrangerer dette, om du skal ta det "offisielt" (altså, hvor lenge det er mellom hver eksamen, evt innleveringer eller hvordan nå enn dette funker?) Jeg har ikke helt kontrollen på hvordan dette funker, dessverre. Men dette er det jeg kan birda med i alle fall. Om du bare skal lese deg til disse kunnskapene uten eksamen, da kan du jo ta det helt i din egen fart, så intensivt som det måtte passe deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 12. januar 2003 #3 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg anbefaler deg en tur til D@takortets hjemmesider. Her finner du masse nyttig informasjon! Har selv jobbet ved ett slikt testsenter, og testene foregår ikke lenger i klasserom med en "overvåker", men elektronisk. De fleste testsenterne har TV-overvåkning av disse rommene. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå