Gå til innhold

Til kvinnene her inne?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Og om noen forventer å respekteres for å kunne gjennomføre det som TS spør om, så må også de andre i tråden respektere om noen ikke kunne gjennomført det på grunn av sjalusi/usikkerhet/osv!

Men nå sier du igjen at dersom man ikke ønsker det er det pga usikkerhet og sjalusi bland annet... Om det ikke er dette du mener ordlegger du deg litt klønete ;)

Jeg tror at de som ikke ønsker dette ikke ønsker det fordi de mener at partnerskap og sex er det samme og at den delen av livet bare tilhører en person. Det har da ikke med usikkerhet og sjalusi å gjøre men et tillitsbrudd på en "pakt" mellom to mennesker. Som du sier; forskjellige meninger og sex, menikke fordi man er usikker eller sjalu, bare fordi man legger forskjellig mening i begrepet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Fruktfat
Skrevet
Ville du støttet  typen din til å ha sex med noen, mot at dere fikk 1 million kroner?

:)

absolutt!

Gjest Ninakanin
Skrevet
Men nå sier du igjen at dersom man ikke ønsker det er det pga usikkerhet og sjalusi bland annet... Om det ikke er dette du mener ordlegger du deg litt klønete ;)

men jeg eeeeeer jo ei kløne :ler:

osv var ment som "andre ting". jeg bare ramset dem ikke opp som alternativer, siden de var de andre ordene som var i fokus liksom.

men det var ikke ment som at sjalusi og usikkerhet kunne være de eneste grunnene til å ikke ville la typen ha sex for en million!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...