Gå til innhold

Til kvinnene her inne?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Og så hadde det vel blitt å krysset fingre og tær for at millionen ikke gikk til barnebidrag senere  :ler:

Hørt om gummi? Ja jeg vet den kan sprekke, men det er sjelden. Og for oss, no problem. Min mann steriliserte seg etter siste ungen :)

Og kyssing, kosing: Så klart. Dem skulle da få lov å kose seg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hørt om gummi? Ja jeg vet den kan sprekke, men det er sjelden. Og for oss, no problem. Min mann steriliserte seg etter siste ungen :)

Og kyssing, kosing: Så klart. Dem skulle da få lov å kose seg ;)

Joda, jeg har hørt om det (og bruker det). Jeg er bare en av de som ikke stoler 100 % på noen prevensjon ;) Men hva vet jeg, om han hadde vært sterilisert kanskje jeg hadde tatt sjansen? Men jeg tviler på at han hadde solgt seg på den måten, det er jeg som er den kyniske av oss :ler:

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Ville du støttet  typen din til å ha sex med noen, mot at dere fikk 1 million kroner?

:)

Hadde hun ikke støttet meg/spurt meg om det når/hvis det var aktuelt hadde jeg aldri tilgitt henne. :legrine:

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Jeg må seriøst slutte å lese denen tråden, blir helt fra meg jo. Håper virkelig ikke min fremtidige bedre halvdel er like kynisk som, noen av dere virker å være. Ikke personlig ment, men det er trist hvor mye penger styrer folks liv. Får skylde på samfunnet.

Skrevet
Ikke personlig ment, men det er trist hvor mye penger styrer folks liv. Får skylde på samfunnet.

Ja, pengemakta rår!
Gjest Ninakanin
Skrevet
Jeg må seriøst slutte å lese denen tråden, blir helt fra meg jo. Håper virkelig ikke min fremtidige bedre halvdel er like kynisk som, noen av dere virker å være. Ikke personlig ment, men det er trist hvor mye penger styrer folks liv. Får skylde på samfunnet.

har det falt deg inn at noen har sex med andre UTEN at penger er involvert?

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
har det falt deg inn at noen har sex med andre UTEN at penger er involvert?

Ja. Men de fleste her inne, vil jeg tro, nekter å ligge med hvemsomhelst UTEN å få penger for det, så hvorfor er alle så ivrige så snart det er penger inni bildet?

Det er mange grunner til at jeg ville sagt nei til alle disse spørsmålene som florerer her for tiden. Prositusjon, prinsipp, dårlig samvittighet, ødelagt forhold, dårlig selvfølelse, osv er stikkord her. Sorry, penger veier ikke opp for det.

Gjest Ninakanin
Skrevet
Ja. Men de fleste her inne, vil jeg tro, nekter å ligge med hvemsomhelst UTEN å få penger for det, så hvorfor er alle så ivrige så snart det er penger inni bildet?

Det er mange grunner til at jeg ville sagt nei til alle disse spørsmålene som florerer her for tiden. Prositusjon, prinsipp, dårlig samvittighet, ødelagt forhold, dårlig selvfølelse, osv er stikkord her. Sorry, penger veier ikke opp for det.

Jeg ville bare hjelpe deg å forstå at folk er ulike.

For noen er ikke dårlig samvittighet, dårlig selvfølelse eller ødelagte forhold en naturlig del av det å ha sex med andre. Det er mange som sammen deler flotte opplevelser med oppegående, varme snille mennesker. Det er ikke spor av kynisme i dette, bare en annen type glede enn den du kanskje kjenner til.

Men det er ikke noe galt i det av den grunn, bare fordi du ikke er sånn?

Og penger...jeg tror TS spør på den måten bare for gøy, egentlig. For penger er penger. Kjæreste er kjæreste.

Skrevet

Du er jo så ung og idealistisk! Kom tilbake om 10-20 år så har nok pipa fått en annen låt! :ler:

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Jeg respekterer at mennesker er ulike, det er greit det. Jeg blir bare litt oppgitt over dette her med hva folk gjør for penger egentlig. Er nok en liten skap-sosialist. Men det er litt skummelt, er det ikke, hvor lett folk kaster bort sine prinsipper for noen tusenlapper?

At noen velger å ligge med folk de ikke har følelser for, er deres sak. Men samtidig leser jeg jo hele tiden om forhold som blir ødelagt pga trekant, "åpne forhold" osv. Greit at noen velger å satse på det, men sånn generelt håper jeg at folk heller finner en de virkelig vil dele livet med, uten å involvere andre seksuelt.

Og forstår at det bare er på "gøy", men blir allikevel overraska over hvor lett noen virker å ta det, med en skumelt seriøs tone.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

He-he.

Sånne prinsipp-diskusjoner blir aldri helt valide men er ganske morsomme.

Eksempel er fantasien/drømmen om trekant.

Mange som vil svare ja på om de fantaserer om det.

Hvor mange som faktisk gjennomfører i praksis er mye lavere.

Skrevet

Kjære vene. Er det bare meg som tok denne tråden med en dæshj humor???

Jeg synes den var knall jeg. Her får man en mill for å prostituere gubben sin lissom :ler:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg synes den var knall jeg. Her får man en mill for å prostituere gubben sin lissom  :ler:

Folk er forskjellige, og man skal ikke skimse av sjalusi og usikkerhet :fy_fy:

Selv tok jeg også tråden med humor, alvorlig talt, det er jo et hypotetisk spørsmål!

"hva hadde du gjort om du vant i lotto?"

"Hvor hadde du reist om du kunne fly med armene?"

"Hva slags farge ville du hatt på huset om du bodde på månen?"

Skrevet

Jeg synes den var knall jeg. Her får man en mill for å prostituere gubben sin lissom  :ler:

Enig! Og så må det alltid komme inn noen berter som snakker om krig og fred og sånn. Herlighet.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Som jeg sa:

Og forstår at det bare er på "gøy", men blir allikevel overraska over hvor lett noen virker å ta det, med en skumelt seriøs tone.

Et humoristisk: "høhø, ja, hvis noen vil gi 1mill for å ligge med gubben, værsågod!" tar selv ikke pripne meg spesielt seriøst nei ;)

Gjest Ninakanin
Skrevet
Som jeg sa:

Et humoristisk:  "høhø, ja, hvis noen vil gi 1mill for å ligge med gubben, værsågod!" tar selv ikke pripne meg spesielt seriøst nei ;)

Okay, så... Du tar ikke tråden seriøst, men alle som svarer at de ville gjort det, seriøst? Det får ikke jeg til å stemme!

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Jeg tar ikke de klart humoristiske innlegga seriøst, det som skremmer meg at det er så mange som svarer ærlig at de ikke hadde hatt noe problem med det.

Men, meg om det, jeg skal ikke dømme dem, jeg ville egentlig bare bemerke det. Synd om det faktisk er sånn at de aller fleste ville gladelig solgt sin elskedes seksuelle tjeneste for penger, liksom.

Skrevet
Jeg tar ikke de klart humoristiske innlegga seriøst, det som skremmer meg at det er så mange som svarer ærlig at de ikke hadde hatt noe problem med det.

Men, meg om det, jeg skal ikke dømme dem, jeg ville egentlig bare bemerke det. Synd om det faktisk er sånn at de aller fleste ville gladelig solgt sin elskedes seksuelle tjeneste for penger, liksom.

Trodde det var ens egne tjenester som skulle selges, jeg? Det er vel ikke sånn at en skal knulle og den andre skal få penger? Men for oss litt mer erfarne som har vært til køys med et mannfolk eller to som vi har plukket opp i de sene nattetimer - det er no big deal. Og kom det med en million på kjøpet så hvorfor ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...