Gjest Pet Skrevet 3. september 2006 #41 Skrevet 3. september 2006 Men dere som sier ja. Hva ville dere ha gjort om typen deres var utro? Som Nina Kanin skrev så kan det jo handle om hvordan man ser på sex. Men om man ikke hadde tillat at typen var utro da må det vel være overfladisk å synes det er greit å gjøre det for penger? ← Jeg kan godt være litt overfladisk hvis jeg får en million for det.
Tiit Skrevet 3. september 2006 #42 Skrevet 3. september 2006 Jeg kan godt være litt overfladisk hvis jeg får en million for det. ← Overflatisk... eller hallik?
Gjest Norwegian Blue Skrevet 3. september 2006 #43 Skrevet 3. september 2006 Da er vi to gamle tanter i ung alder. Jeg hadde sagt nei tvert. Det samme hvis det var jeg som fikk ha uforpliktende sex og "til og med" fått betalt for det. Takk! Nei, helt enig, det er rett og slett nedverdigende. Kall meg prippen, men ikke f om noen skal få "tømme seg" i meg for penger. Og jeg ville aldri hatt en kjæreste som hadde gått med på å la seg låne bort til andre for betaling.
Gjest Pet Skrevet 3. september 2006 #44 Skrevet 3. september 2006 Overflatisk... eller hallik? ← Hadde betalt skatt av de, da. Er i mot svart jobbing.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 3. september 2006 #45 Skrevet 3. september 2006 Nei, det hadde ikke vært greit for meg. Jeg kaller sånt for prostitusjon, og det er jeg imot. Syns ikke mennesker skal være til salgs for penger. Jeg hadde taklet opplegget til karakter 0, og hadde ikke taklet det i det hele tatt om han hadde bedt meg om det samme. Hvilket han nok aldri hadde foreslått. Overflatisk... eller hallik? Men nå er det god natt fra Tante Polly
Gjest Pet Skrevet 3. september 2006 #46 Skrevet 3. september 2006 Uff, der ble jeg avslørt. Jeg er en overfladisk hallik.
TheHairyToothfairy Skrevet 4. september 2006 #47 Skrevet 4. september 2006 Uff, der ble jeg avslørt. Jeg er en overfladisk hallik. ← Hvor har du vært hele mitt liv?
Gjest Naria Skrevet 4. september 2006 #48 Skrevet 4. september 2006 Aldri i verden. Det hadde ødelagt forholdet vårt.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #49 Skrevet 5. september 2006 Aldri i verden. Det hadde ødelagt forholdet vårt. ← Skal det ikke mere til?
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #50 Skrevet 5. september 2006 Aldri i verden. Det hadde ødelagt forholdet vårt. ← Hvis du hadde spurt typen din om han ville ha sex med en annen for en million, så ville det ha ødelagt forholdet deres?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 5. september 2006 #51 Skrevet 5. september 2006 Ville du støttet typen din til å ha sex med noen, mot at dere fikk 1 million kroner? ← Nei.
elskog Skrevet 5. september 2006 #52 Skrevet 5. september 2006 Ikke for 1 mill nei .. men kansje 16 .....
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #53 Skrevet 5. september 2006 Ja, min mann kunna hatt sex med en annen kvinne for en million kr, på en betingelse: At jeg fikk ha sex med en mann i nabo rommet Da hadde jeg fått sex med en deilig mann, min mann hadde ikke klart å knullet "sitt" kvinnfolk fordi han vet hva som foregår i naborommet og får nedovertiss. Som en flott bonus vanker det en million kr. Fantastisk deal. Jeg er med!!
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #54 Skrevet 5. september 2006 Da hadde jeg fått sex med en deilig mann, min mann hadde ikke klart å knullet "sitt" kvinnfolk fordi han vet hva som foregår i naborommet og får nedovertiss. ← Hvordan kan du vite at han ikke hadde klart det? Og hvis det er så åpenbart at han ikke hadde klart det, hadde han vel ikke gått med på dealen heller?
Gjest Søt Skrevet 5. september 2006 #55 Skrevet 5. september 2006 JAHA Tenk deg alt vi kan gjøre etterpå.. Kan vi kjøpe leiligheten vi ønsker oss og greier.. Hvordan det egentlig? Kjenner du noen som er villig..? Call me
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #56 Skrevet 5. september 2006 Hvordan kan du vite at han ikke hadde klart det? Og hvis det er så åpenbart at han ikke hadde klart det, hadde han vel ikke gått med på dealen heller? ← Av samme grunn som han ikke ønsker trekant: Han orker ikke å se meg bli knullet av en annen mann og sier at det hadde vært verdens største turn-off. Han hadde nok godt md på dealen pga pengene, men kjenner han godt nok til å vite at han ikke hadde klart å yte all verden........
Gjest Ulva35 Skrevet 5. september 2006 #57 Skrevet 5. september 2006 Helt klart ja. Vi har da også et åpent forhold,og har lov uten penger også. Så selv om vi hittill bare har gjort ting sammen(med andre), så er det klart han hadde fått lov. Vi elsker hverandre, men kjærligheten sitter ikke mellom beina
Gjest Ninakanin Skrevet 5. september 2006 #58 Skrevet 5. september 2006 synes dealen er grei, jeg. den sier jo ingenting om hvor lenge samleiet skal vare, om det innebærer kyss, osv. Og hallo, han elsker jo meg, dama er jo bare et betalende hull! Sorry skarp ordbruk, men hun blir jo det...
Gjest Pet ii Skrevet 5. september 2006 #59 Skrevet 5. september 2006 Av samme grunn som han ikke ønsker trekant: Han orker ikke å se meg bli knullet av en annen mann og sier at det hadde vært verdens største turn-off. Han hadde nok godt md på dealen pga pengene, men kjenner han godt nok til å vite at han ikke hadde klart å yte all verden........ ← Dere hadde fått noen million hvis han bare lå der med en slapp en.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #60 Skrevet 5. september 2006 Og så hadde det vel blitt å krysset fingre og tær for at millionen ikke gikk til barnebidrag senere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå