Gå til innhold

Til kvinnene her inne?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvis han brukte kondom og ikke kyssa henne på munnen! :ler:

Skrevet
Ja, hvis han brukte kondom og ikke kyssa henne på munnen! :ler:

Det med kondomen er jeg enig i, men han måtte da få lov til å kline litt!
Skrevet

Hahha, nah - vil ikke ha noen smittsom forkjølelse med på kjøpet!

Skrevet

kan jo si nå at det kunne han, mot at han selvfølgelig brukte kondom. men om jeg ville klart d når den dagen kom.... vet ikke... hadde sikkert kasta meg om hælene på han og ikke draaaa!!!

men en mill da, masse penger d

Skrevet
Og tenk så glad mannen ville ha bltt, da, om dere hadde kommet en kveld og sagt : "Du skal få ha uforpliktende sex med en annen dame, og vi skal få en million for det!". Kanskje dere ble sammen veldig unge, og han aldri har hatt sex med noen andre enn deg, eller at dere har vært sammen i 10-20 år og sexen har blitt rutinepreget og litt daff - for en gave! Jeg synes det ville vært egoistisk og stygt gjort overfor mannen å si nei til et slikt tilbud.

Litt merkelig argumentasjon synes jeg. Hva med de som har det topp da?

Er jo ikke sikkert at alle menn har lyst til det heller?

Skrevet
Litt merkelig argumentasjon synes jeg. Hva med de som har det topp da?

Er jo ikke sikkert at alle menn har lyst til det heller?

Har de ikke lyst, får de selvsagt slippe. Er ikke tilhenger av tvangspuling, heller.

Skrevet

Ja, da slipper de. Kommer an på om dama er pen eller ikke. Vil ikke at han skal få traumer av det... :ler:

Gjest Sukkerert
Skrevet

Kanskje ikke.

Jeg hadde ikke likt om det var omvendt - at han ønsket at jeg skulle prostiuere meg for en million.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Ja.. Men det spørs egentlig hvem det hadde vært :tunge1:

Skrevet

Jaa, hvis jeg fikk bestemme hvem dama var. :sjarmor:

Men seriøst, tror kanskje ikke jeg hadde takla det etterpå.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Jaa, hvis jeg fikk bestemme hvem dama var.  :sjarmor:

Men seriøst, tror kanskje ikke jeg hadde takla det etterpå.

Skulle ikke vært Angelina Jolie eller noe, nei :tunge1:

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

jeg hadde ikke hatt problemer med det, tror jeg kanskje hadde drukket meg drita den kvelden det skulle skjedd så jeg ikke behøvde å tenke på at nå skjer det, men forholdet jeg er i er så trygt å stablit at jeg hadde ikke vært bekymret for etterpå.

selvsagt måtte han få bestemme selv, og kondom er selvskrevent, men tror ikke han hadde lurt så alt for mye på det...

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Igjen, jeg er overraska over hva folk er villige til å gjøre for penger. Syntes det er trist jeg, at så mange folk sier de kunne finne på å gjøre slikt. :riste: Jeg hadde blitt kjempelei meg hvis typen min sa at han hadde solgt meg for en million. :icon_frown:

Men men, ser ut til at jeg har blitt en prippen gammel tante i en alder av 19. Tsk tsk, gå an.

Skrevet
I Jeg hadde blitt kjempelei meg hvis typen min sa at han hadde solgt meg for en million.

Ja, jeg hadde også blitt lei meg om typen min hadde kommet og sagt at han hadde solgt meg.
Skrevet
Igjen, jeg er overraska over hva folk er villige til å gjøre for penger. Syntes det er trist jeg, at så mange folk sier de kunne finne på å gjøre slikt. :riste:  Jeg hadde blitt kjempelei meg hvis typen min sa at han hadde solgt meg for en million.  :icon_frown:

Men men, ser ut til at jeg har blitt en prippen gammel tante i en alder av 19. Tsk tsk, gå an.

Da er vi to gamle tanter i ung alder. ;)

Jeg hadde sagt nei tvert. Det samme hvis det var jeg som fikk ha uforpliktende sex og "til og med" fått betalt for det.

Skrevet

Men dere som sier ja. Hva ville dere ha gjort om typen deres var utro? Som Nina Kanin skrev så kan det jo handle om hvordan man ser på sex. Men om man ikke hadde tillat at typen var utro da må det vel være overfladisk å synes det er greit å gjøre det for penger?

Skrevet

Nei, det hadde ikke vært greit for meg. Jeg kaller sånt for prostitusjon, og det er jeg imot. Syns ikke mennesker skal være til salgs for penger. Jeg hadde taklet opplegget til karakter 0, og hadde ikke taklet det i det hele tatt om han hadde bedt meg om det samme. Hvilket han nok aldri hadde foreslått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...