Gå til innhold

Til kvinnene her inne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ville du støttet typen din til å ha sex med noen, mot at dere fikk 1 million kroner?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Jeg tror neppe jeg hadde klart å ha noe særlig glede av de pengene.

Skrevet

uten tvil

kunne blitt mye moro for de pengene :ler:

Skrevet

Tror ikke jeg kunne ha takla det jeg.

Skrevet

Tja Ja Neii.. jeg tror ikke det faktisk!

Skrevet

Glemte å si at jeg ikke hadde villet det. Om det er meningen at vi skal få så mye penger så hadde det kommet på en annen måte alikevel. Det tror jeg :)

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Jeg er ærlig og avslører mitt uetiske jeg - jeg hadde sagt ja. Men jeg hadde likt det best hvis hun var skikkelig stygg... :)

Gjest Ninakanin
Skrevet
Jeg er ærlig og avslører mitt uetiske jeg - jeg hadde sagt ja. Men jeg hadde likt det best hvis hun var skikkelig stygg... :)

ja selvsagt er det en fordel :ler:

hvis hun var dritfin hadde jeg heller blitt med på lasset.

Skrevet

Nei. Det ville ødelagt sexlivet vårt, og siden jeg har tenkt å ha mannen min livet ut ville det ikke vært noen god deal ;)

Skrevet

Jeg synes faktisk at de som sier ja høres litt overfladiske ut :sjenert:

Gjest Ninakanin
Skrevet
Jeg synes faktisk at de som sier ja høres litt overfladiske ut  :sjenert:

...eller så har de et litt annet forhold til seksualitet enn akkurat du... ;)
Skrevet

Og tenk så glad mannen ville ha bltt, da, om dere hadde kommet en kveld og sagt : "Du skal få ha uforpliktende sex med en annen dame, og vi skal få en million for det!". Kanskje dere ble sammen veldig unge, og han aldri har hatt sex med noen andre enn deg, eller at dere har vært sammen i 10-20 år og sexen har blitt rutinepreget og litt daff - for en gave! Jeg synes det ville vært egoistisk og stygt gjort overfor mannen å si nei til et slikt tilbud.

Gjest Ninakanin
Skrevet
Og tenk så glad mannen ville ha bltt, da, om dere hadde kommet en kveld og sagt : "Du skal få ha uforpliktende sex med en annen dame, og vi skal få en million for det!". Kanskje dere ble sammen veldig unge, og han aldri har hatt sex med noen andre enn deg, eller at dere har vært sammen i 10-20 år og sexen har blitt rutinepreget og litt daff - for en gave! Jeg synes det ville vært egoistisk og stygt gjort overfor mannen å si nei til et slikt tilbud.

nettopp! :hoppe:

Skrevet
...eller så har de et litt annet forhold til seksualitet enn akkurat du... ;)

Ja det er sikkert det som er riktig... :)

Skrevet
jeg har ikke kjæreste, så JA.

hæh? Jeg som altid har trodd vi var shæshter :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...