Gjest Chrizzy Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Ville du støttet typen din til å ha sex med noen, mot at dere fikk 1 million kroner?
Kylling Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Nei. Jeg tror neppe jeg hadde klart å ha noe særlig glede av de pengene.
tattoopia Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 uten tvil kunne blitt mye moro for de pengene
Amalie_85 Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 Tror ikke jeg kunne ha takla det jeg.
loffen Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 Tja Ja Neii.. jeg tror ikke det faktisk!
Gjest Chrizzy Skrevet 3. september 2006 #9 Skrevet 3. september 2006 Glemte å si at jeg ikke hadde villet det. Om det er meningen at vi skal få så mye penger så hadde det kommet på en annen måte alikevel. Det tror jeg
Gjest Hedda Gabler Skrevet 3. september 2006 #10 Skrevet 3. september 2006 Jeg er ærlig og avslører mitt uetiske jeg - jeg hadde sagt ja. Men jeg hadde likt det best hvis hun var skikkelig stygg...
Gjest Ninakanin Skrevet 3. september 2006 #11 Skrevet 3. september 2006 Jeg er ærlig og avslører mitt uetiske jeg - jeg hadde sagt ja. Men jeg hadde likt det best hvis hun var skikkelig stygg... ← ja selvsagt er det en fordel hvis hun var dritfin hadde jeg heller blitt med på lasset.
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2006 #12 Skrevet 3. september 2006 Nei, noen ting er viktigere enn penger...
Gjest Turi Skrevet 3. september 2006 #13 Skrevet 3. september 2006 Nei. Det ville ødelagt sexlivet vårt, og siden jeg har tenkt å ha mannen min livet ut ville det ikke vært noen god deal
Gjest Chrizzy Skrevet 3. september 2006 #14 Skrevet 3. september 2006 Jeg synes faktisk at de som sier ja høres litt overfladiske ut
Gjest Ninakanin Skrevet 3. september 2006 #15 Skrevet 3. september 2006 Jeg synes faktisk at de som sier ja høres litt overfladiske ut ← ...eller så har de et litt annet forhold til seksualitet enn akkurat du...
Gjest Pet Skrevet 3. september 2006 #16 Skrevet 3. september 2006 Og tenk så glad mannen ville ha bltt, da, om dere hadde kommet en kveld og sagt : "Du skal få ha uforpliktende sex med en annen dame, og vi skal få en million for det!". Kanskje dere ble sammen veldig unge, og han aldri har hatt sex med noen andre enn deg, eller at dere har vært sammen i 10-20 år og sexen har blitt rutinepreget og litt daff - for en gave! Jeg synes det ville vært egoistisk og stygt gjort overfor mannen å si nei til et slikt tilbud.
Gjest Ninakanin Skrevet 3. september 2006 #17 Skrevet 3. september 2006 Og tenk så glad mannen ville ha bltt, da, om dere hadde kommet en kveld og sagt : "Du skal få ha uforpliktende sex med en annen dame, og vi skal få en million for det!". Kanskje dere ble sammen veldig unge, og han aldri har hatt sex med noen andre enn deg, eller at dere har vært sammen i 10-20 år og sexen har blitt rutinepreget og litt daff - for en gave! Jeg synes det ville vært egoistisk og stygt gjort overfor mannen å si nei til et slikt tilbud. ← nettopp!
Gjest Chrizzy Skrevet 3. september 2006 #18 Skrevet 3. september 2006 ...eller så har de et litt annet forhold til seksualitet enn akkurat du... ← Ja det er sikkert det som er riktig...
Yme Skrevet 3. september 2006 #20 Skrevet 3. september 2006 jeg har ikke kjæreste, så JA. ← hæh? Jeg som altid har trodd vi var shæshter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå