Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Har begynt å ny klasse i høst, og føler at jeg kommer godt overens med de fleste der. Er en utrolig søt gutt der som jeg har vært avstandsforelsket i fra dag 1, prøver å flørte med ham men jeg kan absolutt ikke kunsten. Tror vi begynner å bli ganske gode venner (jeg henger selvfølgelig på ham som en klegg, klarer ikke la være) men har jo lyst på noe mer da.. Tenkte å bare si rett ut en dag vi var på tomannshånd at jeg var forelsket i ham. Helst på en litt spøkefull måte da men... Er det en veldig dårlig idè? Hvordan pleier gutter å reagere på noe sånt? (jeg føler meg veldig fjortis nå, men jeg er faktisk tjue..)
Gjest splæsj Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Jeg ville ikke gjort det, men jeg er meg, andre ville kanskje sagt det. Jeg ville ikke sagt det, fordi: * Det setter den andre personen i "klemma": personen vet nå hva du føler, og om denne ikke føler det samme,vil det bli beklemt. * Ved å si fra ødelegger du spenningen, dvs at alle kortene ligger på bordet. (en koplisert grie egentlig, noen ganger kan der være positivt andre ganger negativt) * Med en gang du har sagt det, vil fprholdet deres forandre seg.
mallina Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Hvorfor ikke be ham med på en kaffe? Det viser jo at du kanskje ønsker noe mer? Jeg hadde ikke sagt det, for hvis han ikke vil noe mer enn å bare være venner så kan det ødelegge ett bra vennskap..
Gjest Meep Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Jeg er enig med Pax. Det ødelegger litt av spenningen, og forholdet deres vil kanskje bli litt anstrengt. Hvis begge liker hverandre så vil det komme frem etter hver ved hjelp av kroppsspråk og lignende. Man kan kommunisere med mye annet enn ord I tillegg syns hvertfall jeg at denne tiden er veldig spennende. Ta deg god tid og la forholdet deres utvikle seg naturlig
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 hm... ok, jeg har ikke sagt noe enda. Jeg tror egentlig han er lei meg uansett. Som sagt, henger på som en klegg. Har lovt meg selv å ikke snakke med ham i morgen. Lurt? Ikke lurt? Hvordan i all verden ser man om en gutt er interessert?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå