Gå til innhold

Skjørt?

Anbefalte innlegg

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Var på shopping i går, var innom alle damebutikkene det lokale kjøpesenteret kune tilby: H&M, Vero Moda, BikBok, B-Young, Lene V, Cubus, Lindex, KappAhl, Neste Stopp.. men det var fryktelig lite utvalg av skjørt. Er det ikke in med skjørt lenger eller? Skulle gjerne hatt noen skjørt, har nettopp "oppdaget" det å gå med skjørt. :P For dere som har litt peiling på mote, hva slags skjørt bør jeg se etter? Er det noen skjørt-typer jeg bør ha, for å ha et brukbar skjørt-utvalg, til flere anledninger. Tips til skjørtbruk generelt...? "Retningslinjer" for hvordan strømper/strømpebukse man skal bruke?

- Skjørt-jomfru :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv liker jeg korte skjørt og har skapet fullt av de. Årsaken til at det ikke var så stort utvalg i de akkurat nå er nok pga at sesongen er over og at de er utsolgt pga salget også.

Skjørt kan brukes i alle anledninger og variere med tilbehør. Syns det er veldig pent om man kler det.

På høsten er det fint med et sort klassisk "pencil-skirt" (hva heter det på norsk...?) som går like over knærne med svart strømpebukse og støvletter til.

Ellers er det greit å ha ett i jeans (kort sådan), ett i stoff, til vinteren f eks tweed/fløyel/bomull osv.

Farver som er greie å bruke, er svart, jeans, beige, grå, marineblå.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Takk for svar :)

Hm, når kommer det inn fler varer da? Typisk at alt er vekke når jeg er i handle humør :P

Det er noe "til vinteren" jeg er ute etter, men ikke skjørt som er helt tettsittende. Må ha skjørt som jeg kan skreve litt i :ler: Altså med litt sving i nederst, så jeg ikke føler at beina er bundet sammen over knærne. Og ikke for kort, må kunne danse og hoppe litt uten at alt syntes.

Sånne litt sigøyneraktige som rekker til rundt knærne er fine, men de er visst ikke moteriktig lengre.

Kanskje jeg rett og slett er for kresen. Har ett skjørt jeg kjøpte i Spania, som er kjempefint og akkurat det jeg er ute etter. Men vil jo gjerne ha fler en ett, så jeg har noe å bytte på ;)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har to "høstskjørt", et i cord og et nytt plissèskjørt (eller hvordan det skrives). Har sett masse skjørt overalt i høst.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
Har sett masse skjørt overalt i høst.

Si at de skal sende de til meg da! :P

Nei, jeg får prøve igjen neste helg, får håpe de har fått inn en del da. Nå har jeg kjøpt inn masse nye strømper og strømpebukser og stay-ups jeg kan bruke, så nå trenger jeg bare skjørt. Og kanskje en fin topp..

Farvel studielån.

Skrevet

Synest at utval av skjørt er bra. Verre å finne kjoler,jeg foretrekker kjoler.

Skrevet
Linken din funka ikke.

Gå inn på www.hm.com ->shop online->damer->skjørt.

Skrevet (endret)
Må ha skjørt som jeg kan skreve litt i ler.gif Altså med litt sving i nederst, så jeg ikke føler at beina er bundet sammen over knærne. Og ikke for kort, må kunne danse og hoppe litt uten at alt syntes.

Sånne litt sigøyneraktige som rekker til rundt knærne er fine, men de er visst ikke moteriktig lengre.

OOO, så enig! *elsker skreve-i-skjørt* Liker også 'hippie skjørt', ble jo helt paff når det plutselig ble moderne for noen år siden og man så 'moteriktige bohemer' hvor enn man snudde seg :ler: Dog koselig var det, for utvalget i butikkene var så stort. Vet ikke hvor du bor men her finner du slike skjørt på en god del brukt butikker. Finner de også på fretex :)

Endret av Yoghurt
Skrevet

Hehehe, merkelig

Jeg er på utkikk etter bukser, jeg. Finner jeg noe særlig bukser rundt-omkring? Neh. Men finner jeg skjørt? Å, ja! Tror øynene mine er stilt inn på "No shoping"-kanalen, gitt. :ler:

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Det er rart det, niomi, for jeg finner bare bukser!!

Men idag fant jeg to skjørt på salg på Popin mens jeg venta på bussen, hurra :o) Fine skreve-skjørt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...