MONSTERneeta Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Er det noen her inne som har erfaringer med produktene fra disse to selskapene? Jeg vurderer å kjøpe noe for huden, men er ikke sikker på hvilke av disse som er best, eller om noen duger i det hele tatt..
Gjest Tanita Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Jeg handler dusjgeleer og bodylotions fra Yves Rocher, pluss Monoi-olje. Kjøper ikke makeup eller ansiktsprodukter derfra, men de har masse greie produkter der. Nydelige produkter. Oriflame holder jeg meg laaaangt unna.
Litle Lady Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Enig... oriflame holder jeg meg laaangt unna også.. Oriflame er et "billig produkt"... omtrent på linje med Isadora... Har sensitiv hud og får eksem/utslett av oriflames produkter... Men selvfølgelig... det er vel andre som både liker de og tåler de.. (bruker selv et merke Artistry som er blant de topp premierte i verden... )
Mona Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Jeg synes oriflame har noe bra og noe dårlig. De har jo alt fra billig til dyrt i ansiktskremer. Jeg hadde et merke som var forholdsvis dyrt, men det var for sterkt for huden min. Mens et annet merke (billigere var det også) var helt greit og ei venninne av meg (tidligere hudpleier) bruker det og er kjempefornøyd. De har i alle fall noen nydelige dusjkremer. Det jeg synes er "suspekt" med oriflame er de har forferdelig mange forskjellige merker og nye kommer til hele tiden.
Gjest gjesta Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Mor og jeg har handlet fra Yves Rocher i årevis, selv om det er over et år siden jeg kjøpte noe derfra sist. Jeg synes de har mange produkter som er greie, men også en del som føles litt billige. Det jeg har brukt mest av er Lavande Essensielle fotkrem, den er fin. Ellers synes jeg Pure Calmille-kremene føles gode på huden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå