Kipa Skrevet 12. januar 2003 #1 Skrevet 12. januar 2003 ja nettopp, er det noen som har erfaring med det? Både pos. og negative. jeg har før brukt vanlig krom med bra resultat- men fant til slutt ut at jeg reagerte på en eller annen måte på dem. Hadde da vært kvalm så og si hver dag i ett år- er litt treg og fant tilslutt ut at jeg hadde vært det siden jeg begynte med krom......Da jeg slutta var kvalmen borte....så nå har jeg fått tips om denne, smaker blæh, men.... :-?
Malou Skrevet 13. januar 2003 #2 Skrevet 13. januar 2003 Dette finnes også i pilleform, så da slipper du det meste av smaken. Har ikke prøvd dette selv, men har hørt fra andre at det kan hjelpe litt. Kjenner også en som har gått ned ganske mye med disse pillene, men jeg velger og tro at hun også må ha lagt om kostholdet radikalt ved siden av. Det kan jo selvfølgelig også være en mulighet at disse pillene fungerer bedre for noen enn for andre. Jennifer
Kipa Skrevet 13. januar 2003 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2003 jeg forklarte meg litt sløvt...de jeg bruker er i pille- form. har lagt om kostholdet og trener, bruker disse i tillegg....
ragnalina Skrevet 13. januar 2003 #4 Skrevet 13. januar 2003 problemet er jo at når man bruker sånne tabletter og har lagt om kostholdet og trener ved siden av også, er det vanskelig å si hva som egentlig har virket. jeg er så kjedelig at jeg tenker meg at mye av virkningen av de tablettene er mental, dvs man föler at man får et lite dytt i ryggen (oppmuntrende sådan) hver gang man tar slike tabletter..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå