lillesky Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Rot i stua (spesielt stuebordet), ting man "må" ha innen rekkevidde, hvor gjør dere av det? Vi har for lite lagringsplass i stua, tenker jeg.
Snupsi79 Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Hmm...er det virkelig så mye man trenger på stuebordet da? På mitt stuebord ligger fjernkontroll og et kubbelys.
Gjest gjesta Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Ha en fin kurv som kan stå på gulvet til den slags ting du bare må ha i nærheten.
lillesky Skrevet 3. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2006 Ha en fin kurv som kan stå på gulvet til den slags ting du bare må ha i nærheten. ← Ja, er noe sånt jeg tenker på.
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Stuebord med hylle under er praktisk
Gjest Madeline Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Vi har stuebord med to store skuffer i. Veldig praktisk, men av en eller annen grunn blir de fort fulle .
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 Sorter skrotet/det du "må ha i nærheten" hver dag. Det er forbausende lite av det du faktisk trenger - tro meg.
Gjest Tanita Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 Har en boks fra ikea som "pynter" litt (svart/gullmønstret) - der slenger jeg alt jeg ikke trenger og når skal rydde raskt.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #9 Skrevet 3. september 2006 Vi prøver å kun ha det vi trenger der. Fjernkontroller får ligge på bordet, ellers blir det meste ryddet vekk. Bøker, blad o.l. har fast plass enten i vegghengt skap i stuen eller bokhylle (kontoret eller gangen). Har hentet en del nyttige tips fra Flylady, og det har ført til mindre rot i huset (f.eks. spør meg selv om jeg virkelig bruker "dette", hvis ikke kvitter vi oss med det), og det igjen har gjort det lettere å holde stuen/huset ryddig.
Gjest Minimi Skrevet 3. september 2006 #10 Skrevet 3. september 2006 legger som regel det meste i aviskurven ved siden av sofaen jeg ellers prøver vi bare å ha fjernkontroller, mobiler og drikkeglasset vi bruker på salongbordet + tre lysestaker som står der.
Montezuma Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 i husarbeidutfordring-tråden har vi laget oss noen fine rutiner, bl.a. rydde vekk hotspots (hauger som samler seg hver dag). Om du starter med å rydde vekk ALT en gang,m og fortsetter så å rydde bort det lille som blir i løpet av en dag, så går det fobausende greit å holde det ryddig. er visst ikke så mye man MÅ ha tilgjengelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå