Gå til innhold

Rot i stua

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rot i stua (spesielt stuebordet), ting man "må" ha innen rekkevidde, hvor gjør dere av det? Vi har for lite lagringsplass i stua, tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...er det virkelig så mye man trenger på stuebordet da? På mitt stuebord ligger fjernkontroll og et kubbelys.

Skrevet

Ha en fin kurv som kan stå på gulvet til den slags ting du bare må ha i nærheten.

Skrevet
Ha en fin kurv som kan stå på gulvet til den slags ting du bare må ha i nærheten.

Ja, er noe sånt jeg tenker på.
Gjest Madeline
Skrevet

Vi har stuebord med to store skuffer i. Veldig praktisk, men av en eller annen grunn blir de fort fulle :sjenert:.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Sorter skrotet/det du "må ha i nærheten" hver dag. Det er forbausende lite av det du faktisk trenger - tro meg.

Skrevet

Har en boks fra ikea som "pynter" litt (svart/gullmønstret) - der slenger jeg alt jeg ikke trenger og når skal rydde raskt.

Skrevet

Vi prøver å kun ha det vi trenger der. Fjernkontroller får ligge på bordet, ellers blir det meste ryddet vekk. Bøker, blad o.l. har fast plass enten i vegghengt skap i stuen eller bokhylle (kontoret eller gangen). Har hentet en del nyttige tips fra Flylady, og det har ført til mindre rot i huset (f.eks. spør meg selv om jeg virkelig bruker "dette", hvis ikke kvitter vi oss med det), og det igjen har gjort det lettere å holde stuen/huset ryddig.

Skrevet

legger som regel det meste i aviskurven ved siden av sofaen jeg

ellers prøver vi bare å ha fjernkontroller, mobiler og drikkeglasset vi bruker på salongbordet + tre lysestaker som står der.

Skrevet

i husarbeidutfordring-tråden har vi laget oss noen fine rutiner, bl.a. rydde vekk hotspots (hauger som samler seg hver dag). Om du starter med å rydde vekk ALT en gang,m og fortsetter så å rydde bort det lille som blir i løpet av en dag, så går det fobausende greit å holde det ryddig. er visst ikke så mye man MÅ ha tilgjengelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...