*Emma* Skrevet 12. september 2006 #21 Skrevet 12. september 2006 Kjempefin!! Noe i den stilen jeg også vil ha Hva må du gi for den? ← Har ikke peiling. Jeg gifter meg i USA og den er inkludert i "bryllupspakken" som også inkluderer en hel massevis av annet....
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #22 Skrevet 12. september 2006 Den rosa buketten med alle rosene i vil jeg tippe kommer på ca 2000 kroner. Det kommer jo litt an på hvor mange roser en ønsker. Men vanlig rosepris for de litt større flotte rosene er mellom 40 og 50 kroner. Klem fra "blomsterdekoratør"
Kykkelikokos Skrevet 12. september 2006 #23 Skrevet 12. september 2006 Jeg har veldig lyst på en lang bukett (hengende), men den må være hvit og grønn og "tett". Jeg synes liksom at buketter med roser og calla blir for "rotete" av det jeg har sett.
Gjest Svimle Skrevet 12. september 2006 #24 Skrevet 12. september 2006 Vi betalte 2275,- for buketten, 3 knapphullsblomster og en brudepikebukett som var lik min, men i miniformat. Buketten min kan ses her!
Kykkelikokos Skrevet 12. september 2006 #25 Skrevet 12. september 2006 Den var pen, men akk så dyrt når det er såpass lite blomster i den?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. september 2006 #26 Skrevet 12. september 2006 Vi betalte 2275,- for buketten, 3 knapphullsblomster og en brudepikebukett som var lik min, men i miniformat. Buketten min kan ses her! ← Slett ikke verst pris, ser ut til å være bra håndverk. Veldig fin
Gjest Svimle Skrevet 12. september 2006 #27 Skrevet 12. september 2006 Den var pen, men akk så dyrt når det er såpass lite blomster i den? ← Ja, orchideer er ikke den billigste blomsten. Jeg kunne helt sikkert erstattet de med en annen type, men for meg er orchideen en av de vakreste blomstene jeg vet om! Dermed ville jeg ha det, og ikke andre. Det er mange detaljer som ikke kommer så godt frem på bildet, mye perler og en type bær (husker ikke hva de het), så er trædd på steelgrass. Buketten er bygget på netting, og jeg kunne velge om jeg ville bære den på håndleddet eller holde den i hånda. Dessuten var hver og enkel blomst knyttet fast i nettingen, det samme var bladene. Like mye jobb var lagt ned i brudepikebuketten, og knapphullsblomstene var nok ikke "kastet sammen" de heller. Så mye av prisen er nok gått med til arbeid - for damen hadde lagt sin sjel i denne jobben og brukt flere timer!
Kykkelikokos Skrevet 12. september 2006 #28 Skrevet 12. september 2006 Ah! Jeg er helt amøbe når det gjelder blomster. Jeg klarte ikke å se at det var en og en blomst!
Gjest Svimle Skrevet 12. september 2006 #29 Skrevet 12. september 2006 Var mye på buketten som jeg rett og slett ikke la merke til før dagen etter da jeg begynte å snu og vende på den, hehe.
Brudeberta70 Skrevet 13. september 2006 #30 Skrevet 13. september 2006 Har ikkje bestemt meg, men her e nokre alternativ: 1.brudebukett 2.brudebukett 3.Brudebukett 4.Brudebukett Trur kanskje det blir nr. 3 ← Disse var nydelige!!!
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #31 Skrevet 19. september 2006 Denne har jeg lyst på: http://www.gardengate.org/catalog1.0.html
flickan Skrevet 19. september 2006 #32 Skrevet 19. september 2006 Denne har jeg lyst på.. blomsterbukett
mowgli Skrevet 19. september 2006 Forfatter #33 Skrevet 19. september 2006 Denne har jeg lyst på.. blomsterbukett ← Hvem av de? Den til høyre med bare roser eller den til venstre med roser+pioner?
flickan Skrevet 19. september 2006 #34 Skrevet 19. september 2006 Hvem av de? Den til høyre med bare roser eller den til venstre med roser+pioner? ← Haha.. Har ikke engang lagt merke til at det var flere buketter der.. Synes den førtste er såå fin. Altså den med bare roser, øverst til høyre.
Kath Skrevet 19. september 2006 #35 Skrevet 19. september 2006 Jeg har faktisk i tradisjonens tro gitt denne oppgaven til gutten min Han har fått beskjed om at den skal være rund og i fargene grønn/lime og hvitt, så får jeg vente i spenning til den store dagen
mowgli Skrevet 19. september 2006 Forfatter #36 Skrevet 19. september 2006 Jeg har faktisk i tradisjonens tro gitt denne oppgaven til gutten min Han har fått beskjed om at den skal være rund og i fargene grønn/lime og hvitt, så får jeg vente i spenning til den store dagen ← U brave girl Jeg er nok for kontrollfreak til å tørre det...
mowgli Skrevet 19. september 2006 Forfatter #37 Skrevet 19. september 2006 Haha.. Har ikke engang lagt merke til at det var flere buketter der.. Synes den førtste er såå fin. Altså den med bare roser, øverst til høyre. ← De var begge fine syns jeg, den du likte best er veldig spesiell - utrolig fin!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå