mowgli Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Jeg vurderer å lage brudebuketten selv, men er det noen som vet hvor lenge callaer holder seg uten vann? Eller roser? Har lyst på en bukett med lange stilker og silkebånd rundt stilkene der hvor jeg holder buketten. Hva slags brudebukett skal dere ha? Eller hadde dere?
MarianneHR Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Jeg hadde bukett av røde roser, hjerteranker og bjørkekvist.
jento Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Har ikkje bestemt meg, men her e nokre alternativ: 1.brudebukett 2.brudebukett 3.Brudebukett 4.Brudebukett Trur kanskje det blir nr. 3
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Jeg vurderer å lage brudebuketten selv, men er det noen som vet hvor lenge callaer holder seg uten vann? Eller roser? Har lyst på en bukett med lange stilker og silkebånd rundt stilkene der hvor jeg holder buketten. Hva slags brudebukett skal dere ha? Eller hadde dere? ← Skal du ha en enkel armbukett med calla kan du fint klare å lage den selv, så lenge du klarer å skaffe varene. Du bør ha mulighet til å få satt den i vann under middagen og selve festen, for de holder ikke så veldig mye lenger enn fem-seks timer uten vann før de begynner å bli slappe. Men det avhenger VELDIG av temperaturen den aktuelle dagen. Er det 30 grader i skyggen så blir de fortere slappe, selvsagt.
MarianneHR Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Har ikkje bestemt meg, men her e nokre alternativ: 1.brudebukett 2.brudebukett 3.Brudebukett 4.Brudebukett Trur kanskje det blir nr. 3 ← Nr 3 var veldig fin. Liker veldig godt den runde formen på buketten og når det henger litt nedover.
Kykkelikokos Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Jeg var is tarten veldig besatt av calla, men nå har jeg blitt litt usikker. Eneste jeg vet er at jeg bør ha en bukett som henger ned, da det visstnok skulle få meg til å se lengre ut. Jeg liker best denne type buketter også. Har lyst på en hvit med grønt i. Gjerne hvite roser med calla i, men jeg har liksom ikke funnet en perfekt bukett.
Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 Hvor mye regner dere med a bruke pa buketten?
Pinki Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 Det var veldig fine buketter, jento! Jeg synes nummer 1 var veldig fin
*Emma* Skrevet 3. september 2006 #9 Skrevet 3. september 2006 (endret) Jeg skal ha roser. Bare roser. Liker ikke at det er grønt i buketten...så jeg syns alle jento sine feks hadde vært finere uten de grønne stråene!! Men det er meg. Min er omtrendt som denne....bare at jeg ikke får den mørkeste rosefargen.....(gidder ikke betale ekstra for en tredje farge,,,,) Bilde Endret 3. september 2006 av *Emma*
Gjest gjesta Skrevet 3. september 2006 #10 Skrevet 3. september 2006 Har ikkje bestemt meg, men her e nokre alternativ: 1.brudebukett ← Jeg synes denne var kjempefin.
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 Hvor mye regner dere med a bruke pa buketten? ← Min vennine hadde en rund bukett med rosa roser og orkideer hengende ned. Den og brystbukettene (4 stk) betalte hun 1600 for.
Gjest AGF Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 Jeg var is tarten veldig besatt av calla, men nå har jeg blitt litt usikker. Eneste jeg vet er at jeg bør ha en bukett som henger ned, da det visstnok skulle få meg til å se lengre ut. Jeg liker best denne type buketter også. Har lyst på en hvit med grønt i. Gjerne hvite roser med calla i, men jeg har liksom ikke funnet en perfekt bukett. ← Jeg hadde også en slik bukett som du beskriver. Jeg linker til to bilder som min bukett liknet på. Jeg brukte variant nr.1, bare at liljekonvaller ble byttet ut med brudeslør og at to av de callaene som henger hang enda mer enn på dette bildet. http://www.bernzonsblommor.se/view_image.a...å%20texasgräset http://www.bernzonsblommor.se/view_image.a...örkgröna%20blad
Majabeth Skrevet 4. september 2006 #13 Skrevet 4. september 2006 Har ikkje bestemt meg, men her e nokre alternativ: 1.brudebukett 2.brudebukett 3.Brudebukett 4.Brudebukett Trur kanskje det blir nr. 3 ← Synes at nr. 3 var den fineste. Det er fint når blomstene henger litt, synes jeg.
mowgli Skrevet 4. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 4. september 2006 Jeg skal ha roser. Bare roser. Liker ikke at det er grønt i buketten...så jeg syns alle jento sine feks hadde vært finere uten de grønne stråene!! Men det er meg. Min er omtrendt som denne....bare at jeg ikke får den mørkeste rosefargen.....(gidder ikke betale ekstra for en tredje farge,,,,) Bilde ← Enig vedr. grønt i buketten, men smaken er heldigvis forskjellig. Jeg er heller ikke glad i dråpeformet(?) buketter. Det blir en rund bukett, så får vi se hvor lange stilkene blir Det blir nok vrient med calla, for å få blomstene til å gå igjennom på bordene... tror kanskje det blir roser & orkidèer isteden, kanskje noe som denne uten det grønne gresset i da... Emma: Buketten din var utrolig fin!
Susan Sto Helit Skrevet 4. september 2006 #15 Skrevet 4. september 2006 Jeg hadde også en slik bukett som du beskriver. Jeg linker til to bilder som min bukett liknet på. Jeg brukte variant nr.1, bare at liljekonvaller ble byttet ut med brudeslør og at to av de callaene som henger hang enda mer enn på dette bildet. http://www.bernzonsblommor.se/view_image.a...å%20texasgräset http://www.bernzonsblommor.se/view_image.a...örkgröna%20blad ← Min var nesten identisk med den siste der, bortsett fra at jeg hadde mørkerøde roser.
Gjest ice Skrevet 5. september 2006 #16 Skrevet 5. september 2006 Jeg hadde også en slik bukett som du beskriver. Jeg linker til to bilder som min bukett liknet på. Jeg brukte variant nr.1, bare at liljekonvaller ble byttet ut med brudeslør og at to av de callaene som henger hang enda mer enn på dette bildet. http://www.bernzonsblommor.se/view_image.a...å%20texasgräset http://www.bernzonsblommor.se/view_image.a...örkgröna%20blad ← Må bare si at den buketten var utrolig fin!!! Skal være forlover, så titter rundt da for å få ideer til å dele med bruden
Gjest AGF Skrevet 6. september 2006 #17 Skrevet 6. september 2006 Må bare si at den buketten var utrolig fin!!! Skal være forlover, så titter rundt da for å få ideer til å dele med bruden ← Mange fine buketter på siden http://www.bernzonsblommor.se/brollopsgalleri.asp Jeg bare printet ut bildet og tok det med til blomsterbutikken. De gjorde buketten i tillegg litt større enn den er på bildet, og det var jo ingen ulempe.
Gjest Gjest_Tanja_* Skrevet 6. september 2006 #18 Skrevet 6. september 2006 Jeg har lyst til å ha liljekonvaller i buketten min, og vårblomster. Jeg syns bukettene på den svenske siden var så overdolla - jeg vil gjerne ha noe naturlig! Noen som vet om noen andre bildegallerier for brudebuketter som kan være fine, og hvor jeg kanskje kan finne noe som kan være litt naturlig med vårblomster?
Lassie Skrevet 6. september 2006 #19 Skrevet 6. september 2006 Jeg haddde tre enkle Callaer, med litt grønt strå, pent festet sammen med bånd der jeg holdt
Gjest Revenka Skrevet 12. september 2006 #20 Skrevet 12. september 2006 Min er omtrendt som denne....bare at jeg ikke får den mørkeste rosefargen.....(gidder ikke betale ekstra for en tredje farge,,,,) Bilde ← Kjempefin!! Noe i den stilen jeg også vil ha Hva må du gi for den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå