Gå til innhold

After Eight sjokolade

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange forskjellige slag fins det av denne sjokoladen og hvor kan jeg få tak i de forskjellige. Leste på nette om noen gold stick med after eight og så noen bilder av noe hvit sjokolade med after eight.

Må da gå ant å få tak i disse produktene?

Noen som vet?

Skrevet

Jeg husker i hvert fall å ha sett en ny eske med små after eight-kuler i ulike kiosker (deli de luca for eksempel.)

(I London har jeg spist MacFlurry med after eight.)

Skrevet

Dette spørsmålet hører aldeles ikke inn under "Generell debatt"!! :sjokkbla::riste::murvegg:

Den skal til "Forbruker og økonomi", eller til "Matforumet".

Skrevet
Dette spørsmålet hører aldeles ikke inn under "Generell debatt"!! :sjokkbla:  :riste:  :murvegg:

Den skal til "Forbruker og økonomi", eller til "Matforumet".

Jeg syns den passa her da det står at man kan diskutere det som ikke passer inn andre steder. For i forbruker og økonimo syns jeg det er mer snakk om andre ting og i Matforumet står det at man kan diskutere oppskrifter og gi hverandre tips. Jeg vil bare vite hvor jeg kan kjøpe de andre produktene som ikke er så vanlig.

Skrevet

After eight finnes også med appelsinfyll inni.

Gjest Gjest_fiona_*
Skrevet

Oooh, i Norge?

Jeg har, til min store overraskelse, begynt å like appelsinsjokolade. Før mente jeg det var blasfemi mot sjokoladen ;)

Skrevet

Vet ikke, jeg kjøpte den i London...

Skrevet

I England kan man kjøpe disse med alle slags fyll (f.eks. turkish delight) og også med hvit sjokolade. Vet dessverre ikke hvor dette finnes på nettet, men det må vel finnes et sted.

Skrevet

Jeg pleier å like appelsinsjokolade, men denne ble litt for mektig for meg.

Klassisk After Eight er for øvrig det skjønneste jeg vet, og jeg kunne spist hvem som helst under bordet! Jeg har ingen problemer med å spise en eske på egenhånd. Ved en anledning har jeg spist en dobbelteske også, uten kritisk kvalme i etterkant.

Oioioi, nå vil jeg haaa!

Skrevet

Mine foreldre kjøpte after eight med sitronsmak i taxfreen sist de var og reiste. Ble litt kraftig denne også.

Den originale er den beste.

Skrevet

Hei! Jeg var på Svinesund og harryshoppa i går. Der så jeg både en orange og en hvit eske med After eight. Kikket ikke noe nærmere på dem, men det er vel nærliggende å tro at det var en med appelsin og kanskje en med hvit sjokolade?

Er ikke så glad i After eight, men kom hjem med 3 (!) kilo smågodt!

:hakeslepp: (Vi er 4 i familien som plukket altså ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...