Gå til innhold

Noen tips?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

hallo=)

vel.. noen som har noen tips til hvordan komme over eksen?? det er 6mnd siden det ble brudd, men jeg klarer ikke å komme over han. savner han masse. vi har lite kontakt, etter ønske fra meg. men vet jeg snart skal møte han pga en fest vi begge er invitert til. (felles venner). så en som lignet på han i helgen, og hele dagen min ble ødelagt. savner han hele veien. møt gutter etter bruddet, vært på dater, kysset o.l. osv.. men tenker: disse er ikke han(eksen), og vil ikke mere.. el jeg kan bli sjekket opp av en jeg liker utseende til, og aviser de med en gang (gir de ikke en sjans).. sammenligner alle jeg møter med han. og det er fælt fælt fælt, og stygt gjort mot de. men jeg klarer bare ikke å komme over han, jeg er fortsatt så utrolig glad i han.

så, noen som har noen tips til meg? føler jeg er kommet inn i en fæl sirkel her.. hjelp=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tar et år, halvannet å komme seg helt over et brudd man ikke ønsket.

Ta tiden til hjelp.

Uenig. Det er ikke noe fasitsvar på dette.............. noen bruker 2 dager - andre 2 år! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 måneder er ikke lang tid... Jeg tror jeg ville unngått den festen, hvis det er så ille som du sier. Jeg ville selv ikke risikert å møte eksen slik hvis jeg ikke var kommet over ham, til nød på gata og nikke hei, men på en fest kan det lett bli vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig.  Det er ikke noe fasitsvar på dette.............. noen bruker 2 dager - andre 2 år!  ;)

Ikke dersom bruddet var uventet/ikke ønsket. Kan aldri tenke meg man bruker kun to dager å komme over sjokket engang, dersom partneren plutselig ut fra det blå gjør det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du det med deg selv?

Har du venner eller andre du kan bruke til å gi deg noe av det han ga deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte 9 år- jeg har hevet alt av klær jeg fikk av han, sørget-skreve dagbok og hevet den på fjellet( for å hive han vekk) det nyttet ikke - før jeg tilfeldigvis traff han igjen 9 år senere og han ville være utro med meg mot sin nye dame.............møkkamann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dersom bruddet var uventet/ikke ønsket. Kan aldri tenke meg man bruker kun to dager å komme over sjokket engang, dersom partneren plutselig ut fra det blå gjør det slutt.

To dager er nok litt lite ja om bruddet er uventet. Men jeg brukte faktisk ikke mer enn 6 uker på å komme meg ut av sorgen. Og fra den dagen har jeg ikke sett meg tilbake i forhold til ekteskapet jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo=)

vel.. noen som har noen tips til hvordan komme over eksen?? det er 6mnd siden det ble brudd, men jeg klarer ikke å komme over han. savner han masse. vi har lite kontakt, etter ønske fra meg. men vet jeg snart skal møte han pga en fest vi begge er invitert til. (felles venner). så en som lignet på han i helgen, og hele dagen min ble ødelagt. savner han hele veien. møt gutter etter bruddet, vært på dater, kysset o.l. osv.. men tenker: disse er ikke han(eksen), og vil ikke mere.. el jeg kan bli sjekket opp av en jeg liker utseende til, og aviser de med en gang (gir de ikke en sjans).. sammenligner alle jeg møter med han. og det er fælt fælt fælt, og stygt gjort mot de. men jeg klarer bare ikke å komme over han, jeg er fortsatt så utrolig glad i han.

så, noen som har noen tips til meg? føler jeg er kommet inn i en fæl sirkel her.. hjelp=)

Du ta tak i det. Siden du har det som du har, ville jeg sikkert ungått den festen.

Men finn på ting, du må få fokus bort fra eksen og over på noe annet. Ikke en ny kjæreste, men noe for deg. Rydd bort det som minner deg om eksen. Finn en ny hobby. Ta en reise og opplev noe nytt. Bli kjent med nye mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ta tak i det. Siden du har det som du har, ville jeg sikkert ungått den festen.

Men finn på ting, du må få fokus bort fra eksen og over på noe annet. Ikke en ny kjæreste, men noe for deg. Rydd bort det som minner deg om eksen. Finn en ny hobby. Ta en reise og opplev noe nytt. Bli kjent med nye mennesker.

enig, fokuser på deg, finn ting DU liker å gjøre, utforsk interesser DU kanskje liker.

ha all fokus på deg selv og hvordan du kan ha det best mulig og trives best uten ham, jobb mot å lære deg å finne en hverdag som singel som du kan like.

ikke for alle at en ny partner er løsningen, og det høres ikke ut som det er det du er klar for.

og om du trenger lenger tid, så trenger du lenger tid da, da tar du den tiden det trenger, og fokuserer på deg selv så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig.  Det er ikke noe fasitsvar på dette.............. noen bruker 2 dager - andre 2 år!  ;)

Vel! Om du er uenig eller ikke spiller ingen rolle for TS!

Skal vi drive med flisespikeri så er det vel logisk sett ikke sansynelig at en som bruker 2 dager på å komme seg over kjærlighetsorg ville poste her!

TS, andre har sagt det og det er ikke mer å si egentlig. Ta tiden til hjelp selv om du til tider vil være frustert over at tiden ikke er over for DEG! Den vil være over når den er over FOR DEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Tok meg 4 år før jeg ble ferdig med min EX. Vi "holdt på" i ca. 1 1/2 år etter at det ble slutt mellom oss, kanskje derfor det tok så sinnsykt lang tid. Ikke å anbefale.

Ser jeg han i byen, får jeg helt vondt inni meg ennå, heldigvis bor vi ikke i samme by lenger!

Ta tida til hjelp, unngå å møte han, fjern ting som minner deg om han, unngå sanger som minner deg om han.

Vet det er vondt.

Ting tar tid. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

trådstarter her..:)

takker for så mange svar :)

jeg har masse hobbyer og interesser jeg holder på med, og har et studie som tar mye av min tid. er sosial og er mye med venner. men allikavel.. så kommer jeg meg ikke over han. vi bor i samme by, jeg ser vennene hans hele veien(tilfeldig!), jeg bor ikke så langt unna han osv.. så jeg blir hele tiden påminnet han.. og igår.. ja, da så jeg han. jeg ble helt satt ut, og hele meg forsvant mildt sagt til en annen planet. blir så stresset av situasjonen, og sint på meg selv. og jeg trener som en gal for å få ut denne aggresjonen.. og jeg vet at jeg er fæl når jeg er så stygg mot alle andre gutter som prøver seg. aviser alle, og kan nesten til tider bli litt "irritert" på de guttene... noen har vært "godtatt" for en stund..

men jeg får prøve å fokusere på andre ting ja, jeg blir kanskje litt for opphengt i han.. tankene mine er vanskelig å bli kvitt, men de blir vel bearbeidet etterhver håper jeg på .. er nok håp for meg og :)

takk alle sammen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6mnd er vel ingenting......

har gått i 8år nå jeg..........og savner forsatt x-dama.

har prøvd meg i flere forhold, men det går ikke, en gang ble jeg sammen med ei som liknet veldig på x'n, og etter en tid forstod jeg at det ikke var noe romanse fra mi side, kun et savn etter x'n.

Nå er hun gift og har fått barn, jeg savner henne enda jeg....... og håper selvsagt at hun en dag kommer tilbake, da slipper jeg alt jeg har i "hendene" og stikker sammen med hun, men det er vel for godt til å være sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...