Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk inn på chatten i 19.30 (tiden tror jeg).Som vanlig var det ingen der så jeg lot chatten stå åpen for å surfe litt rundt.

Etter en liten stund kom det en på privaten ,kalte seg trine og åpnet med asl (tror jeg)Hva betyr det?

Jeg leste litt fort og trodde hun skrev adsl og svarte nei, brdbånd :hoho: Hun begynte å spør de merkeligste private spørsmål.Om jeg var alene ,hvordan jeg så ut, hvor gammel jeg var osv.Jeg skrev at det var da voldsomt til spørsmål.

Da dama begynte med at hun var så varm og lurte på om jeg ikke var det, sa jeg i fra at dette gidder jeg ikke.ÅH om jeg ikke hadde lyst på litt nett koz?

Gikk da ut av privaten.

Litt senere dukket det opp en som kalte seg for kosegutten, han gikk også rett på privaten og åpnet med det samme spørsmålet, men forsvant raskt da jeg ikke svarte.

Noen andre som har opplevd dette inne på kg chatten?Jeg syntes ikke noe om det.Det må da finnes mange andre plasser for de som er ute etter nettkoz.

Jeg har til opplysning informert Hege om denne episoden.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler: Jeg ler litt jeg og - er ikke vondt ment alså.........

asl= age, sex and location

på norsk: Hvor gammel er du? Kjønn? Hvor er du fra/bor du?

Jeg liker ikke denne åpningen heller - blir liksom litt for "rett på".

Og ja - den er vanlig på mange chatte-steder (sjekke-steder).

Det hender nok disse oppsøker KG-chatten også.........men de pleier å gi seg ganske fort......... er liksom ikke der du sjekker opp folk da.........

Nei - her på KG-chatten er det tullprat, koseprat - diskusjoner. På en måte "kjenner" vi hverandre. Du danner deg jo et "bilde" av en person gjennom innlegg her inne.......... noen liker du - andre ikke!

Men - på KG-chatten der koser vi oss. Hvertfall gjør jeg det! :briller:

-og det håper jeg andre gjør også......

Vi sees på chatten!

• Liker 1
Skrevet

I går kveld var det også mange som kom og asl'et på KG.

Asl står for:

A = age

S = sex

L = location

Det er veldig ofte unge mennesker som benytter seg av dette for å kjept finne ut om personene de har kontaktet er en de i det hele tatt skal gidde å snakke med.

At det var folk som klikket deg privat og spurt om du ville ha sex osv. er jeg redd du vil oppleve på de aller fleste chate stedene desverre, og lite man kan få gjort noe med.

• Liker 1
Skrevet
:.

asl= age, sex and location

:hoho::hoho: Ler av meg selv, forstår godt at du ler usikker.

Har vært litt inne på chatten og vet at det er koselig der inne, derfor jeg ble så overrasket tror jeg.

Synd at det er så lite aktivitet på chatten for tiden, hver gang jeg går inn er det tomt.

Ha en glimrende dag!

• Liker 1
Skrevet

Remyline, i går kveld/natt var vi vel i gjennomsnitt en 7-8 personer der inne, sånn i etttiden og litt lenger utover natta.

Det er som regel vi natteranglene som holder ut, de andre legger seg så tidlig, vettu... :wink:

Lillian

• Liker 1
Gjest *Perser*
Skrevet

Igår kveld sånn i 5-10 min var det en som bare spurte asl asl asl asl asl asl asl asl asl asl asl.....

Så hvis det er noen der og vil spør meg om asl så kan jeg bare svare her så slipper dere å spør meg på chatten. Jeg er gift og venter min 2 barn så det er min asl :sjarmor:

Kjempe kos å snakke med dere andre igår forresten :)

Skrevet

ASL? OK, da lærte jeg noe nytt i dag og. Kanksje fordi jeg chatter lite?

• Liker 1
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Hver gang jeg er på chatten, og noen logger seg på med ett typisk "Eros-chat" nick så pleier jeg å bite de av veldig raskt, da forsvinner de. KG chat er ikke noe sex-prat sted..... synes vi skal holde en viss standard der inne som på Forumet.

Milla

Skrevet

ASL

jeg har sett det forklart som forkortelsen til "american sign language" :lol: , men det er altså en måte å spørre om alder,kjønn og bosted på.

Jeg vet at jeg i et tidligere innlegg kom med et sitat som var noenlunde slik: "Den tredje telefonsamtale i historien var antagelig obskøn"; hvilket oppsummerer det fenomen at hvis menneskeheten får tilgang til et nytt kommunikasjonsmedium, vil det ikke ta lang tid før hormonene vil styre innspillene til enkelte.

Hvis noen av dere har Yahoo messenger i maskinen, og av og til havner i et chatterom der, vil dere oppdage at der er det en ekstrem høy ASL-faktor. Men så er det nå slik da, at Milla over her har et poeng....en ser fort tegningen i valg av navn.

På yahoo messenger er det enda enklere og mer gjennomsiktig, da....fordi man der kan oppleve å få ASL-henvendelser fra folk som kaller seg for eksempel "Huge_ dick_from_Oklahoma_with_cam_for_women". For min del vil, om man vil unnskylde overført betydning, det å bite av en slik være ganske enkelt, i det jeg, om jeg gidder å svare, kan si "I am a male, you flatulent git. Sod off!"

Så....moralen er: be dem ryke og reise, eller ignorer dem.

Milo :D

• Liker 1
Skrevet

:o går det an også ? :o

Har nå heldigvis ikke fått spørsmål om ASl (det var det det het-ja?)..... har ikke vært så ofte på KG sin chat - den er litt for "familier" - dvs at man lett får intrykk av at dere kjenner hverandre på ordentlig ....er "lekekammerater" ..og da er det ikke så lett å komme og "bryte inn".... :oops:

jaja ..kos dere :-)

Skrevet
:o  går det an også ?  :o  

Har nå heldigvis ikke fått spørsmål om ASl  (det var det det het-ja?)..... har ikke vært så ofte på KG sin chat - den er litt for "familier" - dvs at man lett får intrykk av at dere kjenner hverandre på ordentlig ....er "lekekammerater" ..og da er det ikke så lett å komme og "bryte inn"....  :oops:  

jaja ..kos dere :-)

Neida, bare å komme! :)

• 19 år senere...
Skrevet

Stemmer, vi hadde jo en chat også på forumet! 

• Hjerte 1
Gjest Agent smith
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (18 timer siden):

Det var alltid mye gøy og fjas der

Skrevet
Agent smith skrev (40 minutter siden):

Det var alltid mye gøy og fjas der

ASL for u mister? 😁

Gjest Agent smith
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

ASL for u mister? 😁

I min beste alder, ja, sengen

Skrevet (endret)
TheHairyToothfairy skrev (På 25.12.2022 den 3.42):

Hva var det for noe egentlig? Når jeg var ny her så posta noen en link til en kg chatte siden hvor folk drev og skrev med hverandre men jeg husker ikke hva det het

Endret av Cid
Skrevet

Ukjent for meg. :klo: 

Gjest Agent smith
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Ukjent for meg. :klo: 

Har du aldri vært på chatten😲

Skrevet

Naij... :sjenert:  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...