Gjest utlogget akkurat nå Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Jeg og mannen dro med de to barna våre på hyttetur med naboene våre og deres to barn. Nabomannen er alltid flørtende og ganske sexy, det samme er jeg (ganske flørtende) Våre partnere ser ikke ut til å ha noe i mot dette. På hytte turen ble det selvsagt endel alkohol, og jeg og nabomannen bestemte oss for å gå på epleslang.. Utstyrt med lommelykt bega vi oss ut i sommernatten. Langt inne i en mørk hage snur han seg plutselig og forsøker å kysse meg.. Jeg ble så overrasket, men klarte å snu meg vekk, det var ren refleks for jeg er IKKE utro mot mannen min, dessuten liker jeg nabokona veldig godt. Så kommer dilemmaet mitt, etter den episoden (som han unskyldte seg for dagen etter når han fikk meg på tomannshånd) har jeg ikke kunnet stoppe å lure på hvordan det ville ha vært om jeg hadde klinet med han..Angrer på en måte for at jeg ikke gjorde det.. Også lurer jeg på hvorfor han gjorde det? Lidenskap? Spenning? Fylla-har-skylda? Eller er det noe mer? Nå frister han meg! Det gjorde han ikke, iallefall ikke på denne måten før episoden. Kommentarer pliiiiis!
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Jeg synes at du skal sjekke ut når kona hans er bortreist. SÅ ta på deg en kort neglisje og strømper med kåpe utenpå. Så gå over og ringe på etter at barna har lagt seg og spørre om du kan få låne en kopp sukker. For deretter å si "huff så varmt det var her" slik at du må ta av deg kåpa. Deretter skal du rundknulle han i senga til kona hans. Jajamen. Det synes jeg absolutt at du skal gjøre.
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Hva han vil kan da umulig vi vite, men jeg kan gjøre en kvalifisert gjetning Han er en sjarmør og en flørt som ikke går av veien for et eventyr på si' ei heller med naboens kone/konas venninne. Han lar seg styre av her&nå-lyster (impulsiv?) og tenker ikke på, eller bryr seg ikke om de vanskene som følger med sånn oppførsel, så lenge han har lyst på noe. Mao ganske umoden og egoistisk. Du lurer sikkert på om han er dødelig forelska i deg, i mine øyne virker det som om denne mannen er dødelig forelska i seg selv og i sine behov. Men han syns helt sikkert at du (og ca 1000 andre jenter han omgås på jobben, i nabolaget, i butikken, osv) er fin. Du kan jo spørre han hva han mente med dette og hvorfor han gjorde det.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Jeg synes at du skal sjekke ut når kona hans er bortreist. SÅ ta på deg en kort neglisje og strømper med kåpe utenpå. Så gå over og ringe på etter at barna har lagt seg og spørre om du kan få låne en kopp sukker. For deretter å si "huff så varmt det var her" slik at du må ta av deg kåpa. Deretter skal du rundknulle han i senga til kona hans. Jajamen. Det synes jeg absolutt at du skal gjøre. ← Hvorfor skal jeg det? For å få det ut av systemet? Nei jeg ønsker vel ikke noe utenom ekteskapelig forhold. Er man gift så er man gift, men hadde jeg vært single så... Er det vanlig at man plutselig blir mer interesert etter en slik episode? Og er han interesert i mer en bare ett kyss? Forvirret jeg altså!
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Hvorfor skal jeg det? For å få det ut av systemet? Nei jeg ønsker vel ikke noe utenom ekteskapelig forhold. Er man gift så er man gift, men hadde jeg vært single så... Er det vanlig at man plutselig blir mer interesert etter en slik episode? Og er han interesert i mer en bare ett kyss? Forvirret jeg altså! ←
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Du skriver at du ikke har tenkt på ham slik før denne episoden, men at du tenker på han nå. Ojektivt sett burde han jo ikke være mer attraktiv etter episoden, snarere tvert i mot, men det er kanskje forfengeligheten din som spiller deg et puss, eller du ønsker spenning og litt action i hverdagen. muligens. Prøv å skaffe deg bekreftelse på annen måte så du ikke gjør noe dumt eller ender med å innbille deg at du føler ting du kanskje egentlig ikke føler. ?
Gjest Pet Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 Jeg tror nå ikke at du hadde gått på epleslang inn i en mørk hage i fylla midt på natta med ham hvis du ikke var litt interessert i ham i utgangspunktet. Og ikke tror jeg noe på at du ble SÅ overrasket da han prøvde å kysse deg, heller. Og hva sa de to som satt igjen i hytta med ungene om denne utflukten, da? Kanskje mannen din prøvde å kysse nabokona og hun ikke ble overrasket i det hele tatt? Utrolig dumt å rote til naboforhold med sånt fyllerør. Bruk den kåtskapen du føler for naboen på mannen din i stedet.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 Jeg synes at du skal sjekke ut når kona hans er bortreist. SÅ ta på deg en kort neglisje og strømper med kåpe utenpå. Så gå over og ringe på etter at barna har lagt seg og spørre om du kan få låne en kopp sukker. For deretter å si "huff så varmt det var her" slik at du må ta av deg kåpa. Deretter skal du rundknulle han i senga til kona hans. Jajamen. Det synes jeg absolutt at du skal gjøre. ←
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #9 Skrevet 3. september 2006 Hvorfor skal jeg det? For å få det ut av systemet? Nei jeg ønsker vel ikke noe utenom ekteskapelig forhold. Er man gift så er man gift, men hadde jeg vært single så... Er det vanlig at man plutselig blir mer interesert etter en slik episode? Og er han interesert i mer en bare ett kyss? Forvirret jeg altså! ← Forstår du ikke ironi eller er du ufattlig teit i nøtta?
Flarn Skrevet 3. september 2006 #10 Skrevet 3. september 2006 Hvorfor ble det "selvsagt" endel alkohol på en hyttetur der dere hadde med barna?
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #11 Skrevet 3. september 2006 Er det virkelig mulig å oppføre seg slik når man er gift og har barn??? Nei, jeg gir opp håpet...
Gjest Turi Skrevet 3. september 2006 #12 Skrevet 3. september 2006 Det du burde gjøre er å tenke "jippi - jeg er sexy", og så passe på å aldri være alene med ham igjen. Ihvertfall i fylla.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 3. september 2006 #13 Skrevet 3. september 2006 Takk for alle seriøse svar. Jeg tror Kosemose er inne på noe, det er sikkert forfengeligheten min som spiller meg noen puss. Både min mann og hans kone hadde så vidt jeg vet ingenting imot at vi var fryktelig barnslige å gikk på epleslang, mannen min stoler på meg, og det mener jeg at han kan. Jeg har aldri hatt sidesprang i tankene, jeg har bare blitt satt ut av at jeg plutselig begynte å tenke på nabo mannen og fundere på hvordan det ville ha vært dersom jeg ikke hadde snudd meg vekk, og også grunne over hva han ville med det. Han er også så vidt jeg kan tolke det i ett lykkelig ekteskap med en flott kone. Utviklingen på historien er at mannen min tidligere i kveld annonserte at han trodde nabomannen likte meg mer enn han skulle. Han er ikke av den sjalu typen så jeg tror ikke han bryr seg så veldig om det, men jeg tror også det er en veeeeldig god ide å ikke være sammen med naboen alene i fylla ja...
Gjest Guapa i.i Skrevet 4. september 2006 #14 Skrevet 4. september 2006 Jeg har også en sånn nabo. Flott å se på og ekstremt flirten. Jeg fikk litt nok i sommer da han kom nermere og nermere på benken når vi satt ute (og drakk vin) Til slutt begynte han å legge hodet sitt på skulderen min og å ta i meg ustanselig. Han satt klin inntil meg og var mer enn intens i blikket. Jeg syntes det var slitsomt. Mannen min satt der og samboeren hans så lei seg ut. Jeg passet på å flytte meg. Han er som sagt en veldig pen mann og jeg forstår godt at en som ikke har det så bra i ekteskapet sitt, eller en som har gått litt lei etter mange år med samme mann kunne blitt fristet. Men da jeg så blikket til kona hans foraktet jeg ham bare. UFINT å sitte sånn å legge inn aksjer til nabodama. Det er nesten værre å legge an på nabodama når en er alene med henne. Han ville jo virkelig k****e deg under epletrærne..... Ikke fall for fristelsen!!!! (med mindre dere satser på et åpent ekteskap der alt er lov for alle fire da!!!)
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #15 Skrevet 4. september 2006 du kan jo fåreslå for mannen at dere skal ha dere alle sammen?!?!?!?
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 6. september 2006 #16 Skrevet 6. september 2006 Jeg må bare igjen få komme med en oppdatering... Kanskje jeg kjeder dere men... Som jeg ss så sa mannen min han trodde nabo mannen hadde lyst på meg.. Eketeskapet vårt er godt, men sex har det vært dårlig med den siste tiden... Uten å utdype det for mye, to kvelder på rad har mannen virkelig fått fart på seg! Skikkelig action mellom dynene
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 6. september 2006 #18 Skrevet 6. september 2006 Trodde "hoppefiguren" sa sitt... Helt topp!
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #19 Skrevet 7. september 2006 Jeg har også en sånn nabo. ← Jeg har bare et sånt speil.
Gjest regine Skrevet 7. september 2006 #20 Skrevet 7. september 2006 Jeg må bare igjen få komme med en oppdatering... Kanskje jeg kjeder dere men... Som jeg ss så sa mannen min han trodde nabo mannen hadde lyst på meg.. Eketeskapet vårt er godt, men sex har det vært dårlig med den siste tiden... Uten å utdype det for mye, to kvelder på rad har mannen virkelig fått fart på seg! Skikkelig action mellom dynene ← da kom det jo kanskje noe godt ut av "episoden" likevel da??? høres iallfall ut som mannen din fikk seg en liten aha-opplevelse mht. at noen andre liker deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå