fiesta Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Jeg kan ikke like: Paperboys Margaret Berger Bertine Zetliz Sondre Lerche Liliyets Karpe Diem Det er noen av de.
mee mee Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 turboneger, og alt annet i den sjangeren
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Marit Larsen og Marion Ravn. Kjenner dem sånn halvveis, og de er usympatiske, egoistiske og "vet du ikke hvem jeg er-slenge med håret" ekle. Og de nye gitarkameratene. Like overlegne de også.
Amanlis Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Jeg liker ikke Marion Raven Bertine Zetliz Paperboys Rune Rudberg Jenny Jensen Turboneger Og sikkert mange fler, men det er de jeg kommer på i farta.
Cata Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Herborg Kråkevik.... Klarer ikke sangstilen hennes.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 Jenny Jensen kan jeg godt spare meg for også. Traaaaagisk.
Rosenrød Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 Klarer ikke Maria Mena. Den der WHYYYYYYYYYYYYY (skrik-skrål)-sangen går meg på nervene, skruer av radioen hvis den kommer ja.....
Søtpotita Skrevet 3. september 2006 #9 Skrevet 3. september 2006 (endret) Marion Ravn, Marit Larsen, Wenke Knutsen, Maria Arredondo og Maria Mena. Og sjølvsagt dei der Gitardustane (tenker då SPESIELT på Espen Lind) og Kristian Valen. Endret 3. september 2006 av Årolilja
Karamba Skrevet 3. september 2006 #10 Skrevet 3. september 2006 Paperboys Morten Abel Sikkert mange flere og, som jeg ikke kommer på nå
Spoven Skrevet 3. september 2006 #11 Skrevet 3. september 2006 Bertine Zetliz Marion Raven Sondre Lerche Lilyjets Lynni Treekrem Bremnes gjengen Karoline Krüger De jeg kommer på nå iallefall. Det som irriterer meg mest er at Marion Raven har noen låter jeg liker, men jeg klarer ikke å takle den dama....
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #12 Skrevet 3. september 2006 Må si meg uenig med gitarkameratene(iallefall Askil Holm og Kurt Nilsen. Utrolig hyggelig begge to, men det er min mening da).
Sukkersøta Skrevet 3. september 2006 #13 Skrevet 3. september 2006 Marion Raven Mira Craig (små lei av rumpa hennes) De fleste Idol deltakerne (sandra lyng h...uff og huff) Tungtvann Er nok ganske mange flere...
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #14 Skrevet 3. september 2006 ALLE norske rap'ere. Ingen nevnt, ingen glemt. Maria Mena Mira Craig
Gjest Pet Skrevet 3. september 2006 #15 Skrevet 3. september 2006 Maria Mena Marion Ravn Bertine Zetlitz Halvdan Sivertsen Åge Aleksandersen Alle danseband
Morea Skrevet 3. september 2006 #16 Skrevet 3. september 2006 Alle idol-folka, men nok særlig Sandra Lyng Haugen eller hva det nå er. Gitargutta har jeg (heldigvis?) gått glipp av. Marion Raven (herregud, norges svar på Jessica Simpson/Britney??) Finn Kalvik Lynni T. (hvis hun har det så vondt som det høres ut som, hvorfor gjør hun ikke noe med det, gå til proktolog eller noe?) Wenke K Maria Arredondo Sondre Lerche DDE Paperboys Ravi (hør, du irriterende lille mann!!) men lenge siden jeg har bodd i Norge, så sikkert mye jævlig jeg har blitt forskånet fra. Men nå bor jeg midt i Eurotrash....
Gjest Gjest1 Skrevet 3. september 2006 #17 Skrevet 3. september 2006 Lynni T. (hvis hun har det så vondt som det høres ut som, hvorfor gjør hun ikke noe med det, gå til proktolog eller noe?) ←
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2006 #18 Skrevet 3. september 2006 Eneste norske jeg kan tåle, er Kaizers Orchestra og Cloroform. Nisseland.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 3. september 2006 #19 Skrevet 3. september 2006 Jeg takler ikke Kurt Nilsen og Alejandro Fuentes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå