Nurken Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Hei, er på jakt etter en ny mørk fin dongeribukse, jeg, men syns alle er så lave i livet... har forleøpig ikke vært ute og prøvd, men min erfaring er at jeg sliter med å finne rett modell. Jeg er hverken tynn eller tykk, men har nokså kvinnelige former, altså både rumpe og hofter (uten å være stor)... men jeg hater altfor lavt liv, og jeg elsker bukser som er litt bootcut og som gjerne sitter litt stramt på lårene...Hvor i alle dager finner jeg noe slikt nå til dags? har sett noen kule bukser som er av merket M.A.P.P, men har ikke prøvd. Kan noen anbefale noen merker??? Er veeeldig takknemlig for svar!
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Du høres akkurat ut som meg i formen! Jeg har 5 jeans jeg ikke liker å bruke, fordi de er så lave i livet, (sitter fint over rumpa), men sideflesket henger utenfor, og ikke særlig fint, derfor passer nok jeg nok bedre i en bukse med litt høyere liv, men finner det nesten aldri.. hvor i all verden får man tak i det, når det er så moderne med lavt liv i dag!! Jeg bruker 28, 29 i livet i jeans,synes ikke det er noe stort, men er ikke fint når sideflesket hengerutenfor kanten... hehe....skjønner? har altså 5 bukser til en verdi av 6000 tilsammen som jegikek bruker.. kipe penger, kan jo spørre meg selv hvorfor jeg kjøpte de??? hehe...
juliannae Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Cubus har ofte jeans med høye liv, men syns disse buksene kan bli litt kjerringaktig noen ganger. Har en Anna sousa bukse den sitter fint over rumpa og har høyt liv! Andre tips?
Catzy Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Jeg har 2 par Levis 529, et par lyse og et par mørke. De har bootcut og litt høyde på livet, spesielt bak. Det snodige med disse er at de lyse har holdt fasongen mye bedre enn de mørke, dessverre. Stikk innom en JC-butikk for å prøve forskjellige merker, og be noen om å hjelpe deg. Har du flaks med ekspeditøren, har vedkommende litt snøring og hjelper deg med å finne riktig bukse. (Har du ikke flaks, så gå et annet sted og få hjelp.) Catzy
Gjest itla Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Jeg sverger til modellen Scarlet fra Oasis, den er passe høy i livet (ikke FOR høy), og sitter ihvertfall veldig bra på min rumpe... Prisen er heller ikke så dum, mener den koster ca 600 kr.
Missycat Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 de nye levi's 572 bootcut er kjempebra!! flott rumpe får du også! jeg er stoorfornøyd med min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå