Tinken Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Har noen tips om sider på nett (butikker o.l) som fører gammeldagse klær? I utgangspunktet kjoler/kåper/hatter. Evnt bruktbutikker/secondhand på nett. Har ikke klart å finne noe bruktbart selv.
mee mee Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 (endret) ikke meningen å stjele tråden din.. men bare lurte på det samme som deg, og helst 50 talls kjoler. kanskje bedre å legge den i velvære, sminke klær forumet? Endret 3. september 2006 av mee mee
Tinken Skrevet 3. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2006 God idê! Var litt usikker på hvor jeg skulle legge den. . Hehe!
Gjest loren Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Hvis dere ikke har noe i mot eBay finner dere mye ved å søke på Women's Clothing - Dresses og så søke på "vintage" , "1950" , "rockabilly" og "retro" Litt dumt å ikke få prøvd kanskje, men...
Gjest gjesta Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Har noen tips om sider på nett (butikker o.l) som fører gammeldagse klær? I utgangspunktet kjoler/kåper/hatter. Evnt bruktbutikker/secondhand på nett. Har ikke klart å finne noe bruktbart selv. ← Du finner ikke noe på second hand-butikker rundtomkring? Jeg bestiller litt fra eBay siden jeg har en veldig enkel kropp, men det er likevel kjipt å ikke få prøve klærne. Men du kommer kanskje over noen utenlandske butikker hvis du søker på vintage clothes online shopping eller noe gjennom Yahoo.
Tinken Skrevet 4. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2006 Joda, jeg tråler secondhandbutikker- men hadde vært artig å funnet en som solgte klær over internett. Fant engang noen slike, men husker ikke hvordan og nå finner jeg dem heller ikke igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå