Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Selv om øyeskyggebasen til ArtDeco funker som bare det, tror jeg ikke at jeg tåler den noe særlig. I hvertfall synes jeg den svir, og øyelokkene mine ser tørre ut etter bruk, selv om jeg kanskje bruker øyeskygger to ganger pr. uke. Så finnes det noe liknende som kanskje er litt mildere mot huden? Jeg har hørt om Lumene, men den får jeg ikke tak i her i byen.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Jeg har en fra Guerlain som jeg er veldig fornøyd med. Den er drøy i bruk og øyenskyggen sitter godt hele dagen. Men den er ganske dyr...
Nurken Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Jeg bruker en concealer fra Dior (en sånn flytende en, tror den heter noe med flash eller noe slikt ...og jeg gidder ikke løfte meg fra sofa'n for å sjekke....) Den er knall bra, både til å skjule mørke ringer eller ujevnheter i huden, men også perfekt som underlag for øyeskygge. Brukte den på bryllupsdagen min for noen måneder siden, og skyggen holdt heeeele dagen: Anbefales!! Diorflash tror jeg i grunn den heter...
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Jeg har en fra Elizabeth Arden (tror den heter eye fix primer, kjøpt på strawberrynet). Synes denne er bedre enn den jeg hadde før, fra Make up store. Sistenevnte gjorde øyenlokkene mine så tørre.
Mint Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Hva med basen fra Urban Decay som alle skryter så fryktelig av? Ser at de har fått den inn hos HQhair.com nå. Er veldig nyskjerrig selv på denne..
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Hva med basen fra Urban Decay som alle skryter så fryktelig av? Ser at de har fått den inn hos HQhair.com nå. Er veldig nyskjerrig selv på denne.. ← Den har jeg og lyst å prøve. Har fått gode anmeldelser på makeupalley.
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Takk for alle tips! Jeg tenker jeg skal se på tax free-butikken i neste uke.
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Jeg har hatt en fra Guerlain. Den var helt ok, men om jeg ikke husker helt feil så virket den nokså parfymert... :klø: Mulig jeg husker feil altså!
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 Den beste øyenskyggebasen jeg har prøvd, er MAC paints kremøyenskygge. Den er knallgod; vesentlig bedre enn Art Deco sin, synes jeg. Har derimot ikke prøvd Urban Decay sin primer, så jeg vet ikke hvordan de er i forhold til hverandre.
Cilla Skrevet 6. september 2006 #10 Skrevet 6. september 2006 Jeg har en fra Elizabeth Arden (tror den heter eye fix primer, kjøpt på strawberrynet). Synes denne er bedre enn den jeg hadde før, fra Make up store. Sistenevnte gjorde øyenlokkene mine så tørre. ← Denne har jeg og er kjempefornøyd med den! Mye bedre enn Art Deco sin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå