Gå til innhold

har du noen rare sider/rutiner ved deg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

to dager gammelt brød er umulig for meg å spise. forestiller meg at det smaker vondt, selv om det kanskje ikke er det. får brekninger.

gamle brødsmuler på ferskt brød.. æsj! brekninger

våte brødsmuler :kvalm:

tørr på tæra! jeg takler det rett og slett ikke. får bare frysninger av å tenke på det!

samme når jeg er tørr på fingertuppene.

jeg hater at folk tar på neglene mine, får en rar følelse da. når jeg skal legge meg får jeg helt pænik hvis neglene er borti laken eller dyketrekk. så jeg ligger ofte med knyttnnever (for å skjule neglene)

dette var noen rare sider ved meg, hva er dine?

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)

Liker ikke våt mat (hvis samboeren har vasket opp tallerknene uten å tørke dem ordentlig, og legger brødskivene rett på).

Når jeg går i trapper, liker jeg det veldig godt hvis jeg kan ta første trinn med venstre fot og siste med høyre. Liker mao ikke oddetallstrapper.

Prøver desperat å finne midten av tavla når jeg sitter på forelesning.

Før måtte jeg alltid ligge på venstre side i senga, men nå har jeg blitt vill og gal, og prøver å variere.

Når jeg skal drikke av flaske, så må jeg ha etiketten pekende forover.

Får stadig høre at jeg har mange rare ting ved meg, men når jeg skal ramse dem opp, så kommer jeg selvfølgelig ikke på noen flere.

Endret av Frk Åberg
Skrevet

Kan ikke se at noen har klistremerke på nesa( f.eks fra appelsin) Da begynner det å kile og klø noe veldig! Noe min bror syns er morsomt! Sokkene kan jeg bare bruke på samme benet hver gang, kan ikke få venstre sokk på høyre benet. Det gjør sååå vondt. :overrasket: Kommer ikke på noe mer akkurat nå...

Skrevet

Kjenner meg litt igjen i TS sine hangups.

Klarer ikke tørre føtter.

Noe av det ekleste jeg vet er størknet/tørr jord på hendene

Liker dårlig at noen kommer borti foten/tærne mine

Liker ikke å se andres navler, og hater at noen tar på navlen min eller like ved

takler ikke åpne skapdører

Brekker meg av fuktig brød

:overrasket:

Skrevet

Jeg blir kvalm ved tanken på å berøre mine egne neglebånd med en negl.

Jeg klarer ikke spise endestykkene på tomater.

Jeg kan briste i gråt når trailere tuter med hornet.

Jeg klarer ikke å skrive en tekst med to forskjellige penner (slutter den ene å virke må jeg begynne på nytt, samme om jeg har lagt til side teksten og ikke finner den riktige pennen).

Jeg klarer aldri å "drepe" en låt, må alltid høre den ferdig eller skru ned volumet gradvis.

Våt mat og åpne skapdører er forferdelig!

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Hva mener dere med tørre føtter? I motsetning til svette, eller hva? Er ikke de fleste føtter tørre med mindre man har problemer med fotsvette?

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg klarer heller ikke å skru av en sang midt i.

Skrevet

- Tørre føtter som "gnisser" mot hverandre er ekkelt.

- Skrifta nederst i glasset bør være riktig vei nå jeg drikker.

- Andres hår i dusjen er æsj!

- Våt mat er også ekkelt.

- Jeg må ta jern, triomega og kostplus i riktig rekkefølge. Noe annet ville vært galt!

- Brekker meg veldig når andre spyr. Så ikke kom her å be meg holde håret ditt mens du kaster opp.

- Tråkke på komlokk er KRISE.

- Får grøsninger og blir helt dårlig når andre knekker i fingre og nakke.

Skrevet
Hva mener dere med tørre føtter? I motsetning til svette, eller hva? Er ikke de fleste føtter tørre med mindre man har problemer med fotsvette?

når føttene er tørre, så strammer skinnet så veldig! dritekkelt..

Skrevet

Jeg kan ikke ha forskjellige middagsingredienser i munnen samtidig. Hvis vi f.eks har fisk, poteter og grønnsaker, må jeg mao spise en bit fisk, en bit grønnsaker osv, aldri blande. Blande mat er fy-fy :riste: Jeg grøsser hvis jeg ser andre spise mat på den måten.

Jeg blir gretten av sol og våt asfalt. Det får jeg en skikkelig dårlig følelse i magen av.

Jeg må ha dyna tett rundt kroppen når jeg skal sovne, kan ikke ha sprekk hvor jeg får luft rett på huden. Da får jeg panikk. I tillegg må jeg ligge på høyre side med det venstre benet trukket oppunder kroppen. Håret må også dekke øret mitt. Dette ritualet synes selvfølgelig samboeren min er ekstremt festlig, og liker å dra opp dyna slik at litt av huden blir bar når jeg endelig har fått rigget meg i orden :ler:

Jeg får ofte småhetta i situasjoner hvor jeg ikke kan få gått på do. Jeg må omtrent alltid tisse i løpet av bilturer, selv om de ikke er så veldig lange (et par timer). Er jeg på hyttetur hvor doen okkuperes av andre blir jeg garantert mye mer tissetrengt enn ellers.

Jeg må alltid sjekke leiligheten flere ganger før jeg legger meg. Om vinduene er lukket, døren låst, komfyren av etc. Jeg kan sjekke flere ganger enda jeg nettopp har sjekket og husker at jeg har sett at døren er låst. Likevel får jeg ikke ro før jeg gjør det en gang til ;)

Noe av det verste jeg vet er om jeg har fått en rift i neglen, og denne neglefliken henger seg opp i en ullgenser. Det er helt grusomt!

Skrevet
-- Får grøsninger og blir helt dårlig når andre knekker i fingre og nakke.

Jeg glemte kroppsknekking. Uahh..

Skrevet
Jeg må ha dyna tett rundt kroppen når jeg skal sovne, kan ikke ha sprekk hvor jeg får luft rett på huden. Da får jeg panikk.

samme her! :ler:

Skrevet

Jeg blir gretten av sol og våt asfalt. Det får jeg en skikkelig dårlig følelse i magen av.

.... og akkurat dette er noe av det mest fantastiske jeg vet! Elsker lukten, synet; ALT!

Skrevet
.... og akkurat dette er noe av det mest fantastiske jeg vet! Elsker lukten, synet; ALT!

Virkelig? Jeg synes bare det er trist. Skulle gjerne likt å vite hvorfor jeg føler det sånn, egentlig.

Skrevet
Virkelig? Jeg synes bare det er trist. Skulle gjerne likt å vite hvorfor jeg føler det sånn, egentlig.

Det er det triste som gjør det så vakkert for meg.

Skrevet

Når jeg skal se på tv, må jeg begynne på 1..

Derfor trykker jeg som en gal på knapp en når jeg skrur på tvén for å se en annen kanal går jo ikke, deretter tar jeg kanalene i rekke følge, så går jeg gjennom de jeg vil se på (i stigende rekke følge selvfølgelig) å til slutt den jeg skal se på..

Heldigvis har vi bare 4 kanaler :ler:

Når jeg har dusjet må jeg bli helt tørr.

Og når jeg var mindre husker jeg at jeg var helt fanatisk med å tørke meg på fingrene.

Når jeg hadde vært på do, tørket jeg en finger av gangen, for da ble alt tørt.

Hatet å kjenne at jeg var blaut når det ikke er meningen at jeg skal være det. Eks: våt, når jeg har vasket hendene, og øverst på ryggen etter vått hår..

Det med fingrene ende i at jeg begynte å knekke fingrer, for jeg dro så i de..

Ja skada, men jeg har slutta nå. Knekker de en gang i blandt (veldgi sjeldent egentlig) Knekker nakken, og bøyer meg bakover å knekker ryggen av og til..

Skrevet

Jeg må og åpnet internett i nytt vindu, så når jeg sitter på KG, har jeg selve menyen, og eks. generell debatt i et annet vindu og til slutt tråden jeg er inne på i et 3.

Skrevet

Hehe, dere har OCD alle sammen. Men det blir det jo morsom lesing ut av.

Skrevet

Tror ikke jeg har en eneste greie egentlig. Aaaah, deilig å føle seg skikkelig, skikkelig, skikkelig normal! ;)

Skrevet

Har endel jeg også, men det verste er at jeg IKKE kan ha volumet på f.eks tv-en på oddetall. Utenom 15, 25, 35 osv... Samme med bilstereoen. Volumet MÅ stå på partall!

Liker rett og slett ikke oddetall. Nå nettopp har vi fått tildel husnummer, og vi fikk 23! Ble nesten på gråten da jeg fikk vite det. Resten av mitt liv skal jeg bo i et hus med oddetallsnummer!!! :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...