Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2003 #1 Skrevet 12. januar 2003 Jeg har begynt å interessere meg for kroppsspråk, og spesielt dette som har med kommunikasjon mellom menn og kvinner å gjøre. Er det noen av dere som har kunnskaper om dette? Det er så mye unødvendig frustrasjon og misforståelser som kunne vært unngått dersom man kunne lese hverandre litt bedre, tror jeg. Er for eksempel singel for tiden, og har lyst til å kunne "lese" litt bedre om en mann liker meg eller ikke, om han er redd for meg eller om han føler seg vel. Eller det at jeg jobber i et mannsdominert miljø, og på mange måter må kunne tolke menns signaler og kommunikasjonsmåte for å klare å hevde meg. Eller for den saks skyld: Hvordan bør jeg SELV fremstå? Ord er én ting, men de er ofte bare med på å lage en fasade som slettes ikke gjenspeiler det som rører seg i hjertet. Fortell, da!!
Gjest Duchess Skrevet 12. januar 2003 #2 Skrevet 12. januar 2003 Du kan lese litt om det her http://www-studnot.hit.no/fortell/kroppsspraak.htm også går du på "hender" og "kroppsholdning"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå