Andersdatter Skrevet 9. september 2006 #121 Skrevet 9. september 2006 Forslag fra meg: Johanna/e Tomine Ingrid Linnea Tiril Ingeborg Olivia eller bare Livia Signe Mari Alva Ingvild Marte Maren Wilma Filippa Anna Elise Mina Vilde Leona Hedda Oda Tilde Mathilde Martine Selma Synne Tonje Dina Josefine Maline Ingelin Lone Luna Kamilla Stine Aurora Ane Solveig Juliane Ella Edda Mathea Hermine eller sjekk ut: http://www.norskenavn.no/ http://www.svenskanamn.se/ http://www.barnimagen.com/felles/navneguiden
*Heidi* Skrevet 9. september 2006 #122 Skrevet 9. september 2006 Jeg har bestemt meg for Mille (pluss ett navn til) hvis jeg får jente neste gang..Kanskje Mille Sophie, eller noe.. noen som har noe tips om ett navn å ha bak Mille forresten? det er kanskje en ny tråd det... Jeg syns Mille er veldig søtt og spesielt, og det passer veldig godt til sønnen min sitt navn! Ellers liker jeg Amelia veldig godt.. kanskje det blir det oxo! Eller Amalie! Andre navn jeg liker er: Thea Alice Anine Leah Malene Ja, det var de jeg kom på...
Netten Skrevet 9. september 2006 #123 Skrevet 9. september 2006 Fine jentenavn: Ingrid Vilde Andrea Elise Linnéa Kristin Sofie
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #124 Skrevet 9. september 2006 Erle Amanda Ea Skal barnet hete Mille så kan det andre navnet være Måne, Mille Måne
Trampe Skrevet 9. september 2006 #125 Skrevet 9. september 2006 Kandidater hos oss: Ingrid Elisabeth Ingvild Vilde Guttenavn er mye vanskeligere, synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #126 Skrevet 9. september 2006 - Linda - Belinda - Aud - Jorunn - Solfrid - Malmfrida - Steinfryd - Stina - Louisa - Thea - Emilia - Fantina - Katarina - Sissel - Monika - Gry - Kristin - Kamilla - Sigrid - Maria
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #127 Skrevet 9. september 2006 - Sabrina - Nicola - Cornelia - Madeleina - Mette-Marita - Mona - Eva - Kari - Lena - Emma
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #129 Skrevet 9. september 2006 Jeg har bestemt meg for Mille (pluss ett navn til) hvis jeg får jente neste gang..Kanskje Mille Sophie, eller noe.. noen som har noe tips om ett navn å ha bak Mille forresten? det er kanskje en ny tråd det... ← Datteren min heter Mille. Jeg synes det er litt artig, friskt og annerledes. Synes Mille Sophie er en fin kombinasjon (men likerat navn skrives som de uttales og ville gått for Sofie).
Blueberry Skrevet 9. september 2006 #130 Skrevet 9. september 2006 Godt at navnet vi har valgt hvis vi får jente "bare" er nevnt 6 ganger i denne tråden på 7 sider. Selv om det er et helt vanlig navn. Prøver å unngå navn som tre jenter i hver eneste 1.klasse i landet om 7 år heter...
Fibi Skrevet 9. september 2006 #131 Skrevet 9. september 2006 Forslag fra meg: Guro Ingvild Oda Tale Ingrid Anna Frida Johanne Tuva
Montezuma Skrevet 9. september 2006 #132 Skrevet 9. september 2006 Jeg har bestemt meg for Mille (pluss ett navn til) hvis jeg får jente neste gang..Kanskje Mille Sophie, eller noe.. noen som har noe tips om ett navn å ha bak Mille forresten? det er kanskje en ny tråd det... Jeg syns Mille er veldig søtt og spesielt, og det passer veldig godt til sønnen min ← Jeg kjenner en baby som heter bare Mille (oxo har jeg kalt kusinen min det i 20 år...). Det er et nydelig navn alene, men kan også kombineres med det alle meste. Mille Christine Mille caroline Mille Cecilie Mille Helene Mille Sofie Mille Madeleine Mille Natalie Mille Celine Mille Måne eller Mille metusa
Arwen Skrevet 9. september 2006 #133 Skrevet 9. september 2006 Godt at navnet vi har valgt hvis vi får jente "bare" er nevnt 6 ganger i denne tråden på 7 sider. Selv om det er et helt vanlig navn. Prøver å unngå navn som tre jenter i hver eneste 1.klasse i landet om 7 år heter... ← Mitt navn er bare nevnt 2
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #134 Skrevet 9. september 2006 Vi har gode erfaringer med: - Britta - Ann-Christin - Märtha - Gudrun - Jorunn - Else - Susanna-Louisa - Mille-Mette-Marit
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #135 Skrevet 9. september 2006 Mine favoritter: Fride Carla Cornelia Constanse Anneli Anne Agate Ingelin Hennie Ingrid
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #137 Skrevet 10. september 2006 Har låst meg helt fast på Aili jeg. Etter å ha lest Hulebjørnens klan tenkte jeg mye på Ayla, men det minner meg for mye om en viss glamourmodell.... ellers.. Vilje Gullvor ...nei der kom jeg visst ikke på fler..
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #138 Skrevet 10. september 2006 Har låst meg helt fast på Aili jeg. Etter å ha lest Hulebjørnens klan tenkte jeg mye på Ayla, men det minner meg for mye om en viss glamourmodell.... ellers.. Vilje Gullvor Gullveig ...nei der kom jeg visst ikke på fler.. ←
*Heidi* Skrevet 10. september 2006 #139 Skrevet 10. september 2006 Datteren min heter Mille. Jeg synes det er litt artig, friskt og annerledes. Synes Mille Sophie er en fin kombinasjon (men likerat navn skrives som de uttales og ville gått for Sofie). ← Så koselig.. har ikke hørt om så mange som heter det.. heter hun kun mille eller har hun ett navn til?
Lassie Skrevet 10. september 2006 #140 Skrevet 10. september 2006 Jeg synes guttenavn er mye vanskeligere enn jentenavn.. Masse fine navn, men det er det å bli enig da. Mine forslag til jentenavn: Marika Marielle Saga Christine Karina Emilie Frida Ayla Nathalie Vi har jentenavnet klart om vi skulle få en jente en gang, ikke det at vi er gravide, men greit å være forberedt Hos oss vil det bli Saga Emilie. Begge navnene skal brukes, vi synes ikke det er noen vits i å ha flere navn om man kun bruker ett Mitt navn blir aldri nevnt i slike "fineste navn" tråder, så jeg har funnet ut at jeg har ikke noe fint navn tydeligvis... Til tross for at jeg egentlig synes det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå