Montezuma Skrevet 5. september 2006 #101 Skrevet 5. september 2006 Min søsters yngste heter Madeleine og hun bruker -ein(e) uttalelse. Jeg er klar over at det ikke er vanlig i Norge da. ← Ikke i Frankrike der navnet kommer fra heller....
Imax Skrevet 5. september 2006 #102 Skrevet 5. september 2006 Gjør som meg, les personspalten i avisen med fødselsannonser, jublieer og dødsannonser. Der har jeg funnet navnene jeg liker! (samtidig som du kan se hvilke trender det er på navn, og evnt. unngå de som er mest populære).
Arwen Skrevet 5. september 2006 #103 Skrevet 5. september 2006 Gjør som meg, les personspalten i avisen med fødselsannonser, jublieer og dødsannonser. Der har jeg funnet navnene jeg liker! (samtidig som du kan se hvilke trender det er på navn, og evnt. unngå de som er mest populære). ← Det driver mamma med også legger merke til navn i bøker og andre ting også, så hver gang jeg er der har hun ett nytt forslag.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #104 Skrevet 5. september 2006 sara inglen tonelen elain jeanette amalie
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #105 Skrevet 5. september 2006 Trur vi får låne oss ei navnebok på biblioteket eg!
Gjest Fruktfat Skrevet 5. september 2006 #106 Skrevet 5. september 2006 (endret) agnes, alva, filipa, jessica, linnea, selma, isabel, anneken, aurora (men det blir rart på svensk). det var de jeg kom på nå, synes det er så mange fine navn! eneste er at navnene ikke skal rime på andre ting, og jeg vil ikke kalle opp etter noen. (har en svensk mann, så må ta litt hensyn til det.) Endret 5. september 2006 av Fruktfat
Holly Hobbie Skrevet 6. september 2006 #107 Skrevet 6. september 2006 Trur vi får låne oss ei navnebok på biblioteket eg! ← Da gidder ikke jeg aa foreslaa noe!
Eliza Doalot Skrevet 6. september 2006 #108 Skrevet 6. september 2006 Mine favoritter: Selma, Jenny, Ellinor, Sunniva, Ingrid
Gjest Ylva Virvla Skrevet 6. september 2006 #109 Skrevet 6. september 2006 Liker han ikke Frida heller? - Maja - Saga - Synne
Gjest LilSweetie Skrevet 6. september 2006 #110 Skrevet 6. september 2006 Tydelig at man liker forskjellige "grupper" med navn. Noen som svarer her der jeg er enig med alle, og andre der jeg ikke er enig med noen
Gjest Ylva Virvla Skrevet 6. september 2006 #111 Skrevet 6. september 2006 Tydelig at man liker forskjellige "grupper" med navn. Noen som svarer her der jeg er enig med alle, og andre der jeg ikke er enig med noen ← Å? Jeg liker et her og et der.
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #112 Skrevet 6. september 2006 Tydelig at man liker forskjellige "grupper" med navn. Noen som svarer her der jeg er enig med alle, og andre der jeg ikke er enig med noen ← Ja, er enig med deg der! noen av listene her som er fulle av fine navn, mens andre... ikke har noen fine navn.
Holly Hobbie Skrevet 6. september 2006 #113 Skrevet 6. september 2006 Jeg liker veldig faa navn, jeg. Synes navn er utrolig vanskelig!
Montezuma Skrevet 6. september 2006 #114 Skrevet 6. september 2006 Jentene i de to yngste generasjonene hos oss heter: Susanne Marion Charlene Anne Madeleine Celine Torstina Christina Helen Lotte Isabell Jeanette Lillann Elise Marielle Emily Caroline Tina Therese Hanne
bridie10 Skrevet 6. september 2006 #115 Skrevet 6. september 2006 Eg likar Ellinor, Nora, Leonora (variasjonar over same tema...), Vera, Alma, Agnes. Favoritten min er nok Agnes, men sambuaren min synest det er gyselig... Me har diskutert potensielle namn lenge, men no nå eg plutselig er gravid er det liksom blitt alvor over det . Heldigvis har me mange månader på å bli einige .
Gjest prestekrage Skrevet 6. september 2006 #116 Skrevet 6. september 2006 Datteren min skal imidlertid hete Fride! ← Det heter lillesøsteren min! Ikke så mange med det navnet! Har i alle år vært missunnelig på henne som har så fint og sjeldent navn! Eneste kjipe er at alle som hører henne si det tror hun sier Frida. Og ganske ofte har hun fått brev til Frode!!
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #118 Skrevet 6. september 2006 Navn er veldig avhengig av assosiasjon. Agnes i seg selv er et pent jentenavn, men så begynner man å tenke på Agnes Buen Garnås, og hylingen hennes på tv, og da blir det faktisk gyselig..
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #119 Skrevet 7. september 2006 Cornelia Selma Ella Sunniva Ylva Sanna
Gjest Gjesten Skrevet 7. september 2006 #120 Skrevet 7. september 2006 Anna, Hanna, Mari, Ingrid, Eira, Live, Liva, Ane. Gratulerer så masse, og lykke til framover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå