~Capricorn~ Skrevet 2. september 2006 #21 Skrevet 2. september 2006 Jeg liker Aurora, Malin, Kristina, Sandra, Maren og Andrea. (og mange andre egentlig...)
Gjest gjesta Skrevet 2. september 2006 #22 Skrevet 2. september 2006 Jente-navn er vanskeleg syns vi... Hadde vore fint med litt inspirasjon. Kva slags jentenavn likar DU? ← :klø: Jeg var sikker på at dere hadde navn klare allerede jeg, til begge kjønn?
C Skrevet 3. september 2006 #24 Skrevet 3. september 2006 Noen av de fineste jentenavnene synes jeg er Thea, Melina, Lina, Roma, Ylva,..... Hmm.. Liker tydeligvis navn som slutter på bokstaven a , jeg! Må få nevne noen fine guttenavn også,- Ask, Storm, Frikk... Og veslo,- tror ikke jeg ville lagt all verden i at han synes det er vanskelig å finne jentenavn han liker... Jeg synes selv at det er mye lettere å finne på jentenavn enn guttenavn,- og min mann synes det er lettere med guttenavn. Det har da ingenting med om vi helst vil ha gutt eller jente! (Håper inderlig at den som skrev " dropp han!" spøkte...) Klem, C.
Nitha Skrevet 3. september 2006 #25 Skrevet 3. september 2006 Mannens engasjement stiger gjerne i takt med størrelsen på magen. Det er jo ennå en litt fjerne tanke for han som ikke har hatt den hormonstormen du har vært gjennom til nå, vettu. Vårt navn endret seg underveis. Etter første ultralyd var vi enige om Isak. Etter andre ultralyd ble det Aurora Men da vesla endelig kom, het hun Eveline. Fru Nitha
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #26 Skrevet 3. september 2006 Klara, Agnes, Lisa, Lene, Nina, Maja, Kari, Astrid Hva med å kalle opp ungen etter noen i slekta? Da blir det litt færre navn å velge blant (såframt det ikke blir krav om at alle beste- og oldemødre skal få navnet sitt videreført)
dagens dronning Skrevet 3. september 2006 #28 Skrevet 3. september 2006 Jente-navn er vanskeleg syns vi... Hadde vore fint med litt inspirasjon. Kva slags jentenavn likar DU? ← Først av alt gratulerer!! Jeg har klart for meg hva jeg ville kalde min datter hvis jeg får en.... Nemlig Marie Louise! Verdens nydeligste jente navn syns jeg :enig_anim:
dagens dronning Skrevet 3. september 2006 #29 Skrevet 3. september 2006 Jeg synes Selma er nydelig (men kan ikke bruke det selv ) Vi sliter med guttenavn vi, men har jentenavn ganske klart ← Hva med Ricco eller min helt klare favoritt Per Christian
Arwen Skrevet 3. september 2006 #30 Skrevet 3. september 2006 Hva med Ricco eller min helt klare favoritt Per Christian ←
razmatazz Skrevet 3. september 2006 #31 Skrevet 3. september 2006 Nora, Marte, Ingrid, Sigrid, Kristine, Hedda, Julie... Hmm vanskelig det her... Uansett, kjempespennende med knøttet veslo! Du får holde oss oppdatert med navnevalg etterhvert
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #32 Skrevet 3. september 2006 Jeg liker navn som er litt "svensk-klingende". Vet ikke hvorfor, men jeg synes svensk høres mer romantisk ut enn norsk. Carolina, Nathalia, Ylva, Louise, Malin, Victoria, Kajsa, Angelica, Madeleine, Rebecca, Karina, Emilia. Liker best A-endelser!
flickan Skrevet 3. september 2006 #33 Skrevet 3. september 2006 Marie, Aurora, Nora, Ellen, Sunva, Maren, Marthe, Nina, Sigrid, Eline, Signe, Sofie, Kine
Anglofil Skrevet 3. september 2006 #34 Skrevet 3. september 2006 Aurora Eiléen Nanette Jeanette Yvonne (men ville aldri kalt ungen min det, ville blitt for dumt) Antoinette Christiane/Kristiane Christel/Kristel Adelé Desirée Lianne Constanse/Konstanse Elida Michelle Andrea Linnea Lea Lovise Mayléen Mvh Yvonne
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2006 #35 Skrevet 3. september 2006 Helt enig, kvitt deg med ham først som sist. Da kan du jo bestemme helt selv! ← :klø: Jeg var sikker på at dere hadde navn klare allerede jeg, til begge kjønn? ← Niks... Og veslo,- tror ikke jeg ville lagt all verden i at han synes det er vanskelig å finne jentenavn han liker... ← Eg legg ikkje noko som helst i det eg, anna enn at han syns det er vanskeleg! Hehe... Vi har veldig god tid, men eg er frykteleg navne-interessert, fordi eg studerer språk, og vil gjerne ha i gang ein diskusjon! Hva med å kalle opp ungen etter noen i slekta? Da blir det litt færre navn å velge blant ← Det er eit alternativ vi har tenkt på, MEN - vi greier ikkje å bli einige om kven vi skal kalle opp etter!
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #36 Skrevet 3. september 2006 Min datter heter Thea Amalie. Det syns jeg er vakkert. + Tess, Cerrina, Emilie.
Leanne Skrevet 3. september 2006 #37 Skrevet 3. september 2006 Hvis babyen vår er jente skal hun hete Sofie, blir det gutt så er vi ikke helt enige.. Andre fine jentenavn er Kamilla (som jenta vår heter ) Anitra Malin Sunniva Amalie Katinka Sanne Susanne
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #38 Skrevet 3. september 2006 Det fineste jentenavnet av alle er Iben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå