Gjest Pet Skrevet 3. september 2006 #61 Skrevet 3. september 2006 Eller hva med Margarita? ← Da får vi håpe at hun ikke blir frossen av seg!
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #62 Skrevet 3. september 2006 Niks... ← Trodde jenta deres skulle hete Ida, i følge det som står i dagboka de.
Montezuma Skrevet 3. september 2006 #63 Skrevet 3. september 2006 Madeleine Celine Torstina Amelie Victoria Andrine Anine Christiane Mathea Mina Tara Jeg ville IKKE brukt Amalie, Emilie, Julie, Emma eller andre navn som har vært kjempetrendy i flere år nå. En gutt ville jeg kalt Patrick!
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #64 Skrevet 4. september 2006 Trodde jenta deres skulle hete Ida, i følge det som står i dagboka de. ← I dagboka mi står det at vi er usikre.
Gjest Gjest1 Skrevet 4. september 2006 #65 Skrevet 4. september 2006 Malin, Sunniva, Vilja og Sofie er fine jente navn!
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #66 Skrevet 4. september 2006 Anneli Oliana Andrine Adele Maiken Marikken
Kimura Skrevet 4. september 2006 #67 Skrevet 4. september 2006 (endret) Jeg liker selvfølgelig navna til jentene mine Daniella er det ikke så mange som heter, og Mina Helén kombinasjonen er det sikkert heller ikke så mange som heter.. Helén er også mitt mellomnavn, så det synes jeg er koselig Noen som vet hvor på nettet man kan sjekke opp hvor mange som har de forskjellige navnene forresten? Endret 4. september 2006 av Kimura
Gjest gjesta Skrevet 4. september 2006 #68 Skrevet 4. september 2006 Noen som vet hvor på nettet man kan sjekke opp hvor mange som har de forskjellige navnene forresten? ← Her kan du gjøre det
Montezuma Skrevet 4. september 2006 #69 Skrevet 4. september 2006 Trådstarter! hadde vært morsomt om du satt opp en liste over dine favoritter ut fra alle forslagene som har kommet!
Karamba Skrevet 4. september 2006 #70 Skrevet 4. september 2006 Julie er min favoritt! Liker også Norah...
Montezuma Skrevet 4. september 2006 #71 Skrevet 4. september 2006 Julie er min favoritt! Liker også Norah... ← åh, men det går jo 13 på dusinet av jenter som heter det....
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #72 Skrevet 4. september 2006 Jeg liker navn som er litt "svensk-klingende". Vet ikke hvorfor, men jeg synes svensk høres mer romantisk ut enn norsk. Carolina, Nathalia, Ylva, Louise, Malin, Victoria, Kajsa, Angelica, Madeleine, Rebecca, Karina, Emilia. Liker best A-endelser! ← I Sverige er det mer vanlig med A-endelser, i Norge med E-endelser. Carolina i Sverige og Caroline i Norge.
Gjest lilletroll Skrevet 4. september 2006 #73 Skrevet 4. september 2006 Jente-navn er vanskeleg syns vi... Hadde vore fint med litt inspirasjon. Kva slags jentenavn likar DU? ← Sunniva og Elina var de to første som slo meg, men det er maaange fine jentenavn da!
*CHOUCHOU* Skrevet 4. september 2006 #74 Skrevet 4. september 2006 Elsker navnet Agnes, og navnet Alma. Alma betyr sjel på spansk. Alma heter datteren min, sa det er oppbrukt..
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #76 Skrevet 4. september 2006 Mali Dorothea Tiril Åsne Øyvor Solvor Mina Milli Sol Isa Martine Constanza Lotte Tornerose
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #77 Skrevet 4. september 2006 Trådstarter! hadde vært morsomt om du satt opp en liste over dine favoritter ut fra alle forslagene som har kommet! ← Klart eg kan! Et øyeblikk;)
la Flaca Skrevet 4. september 2006 #78 Skrevet 4. september 2006 Jenta mi heter Marielle, og det kler henne virkelig. Da vi bestemte oss for det navnet så jeg for meg ei jente med store mørke øyne og mørke krøller, og det fikk vi...
:-) anna Skrevet 4. september 2006 #79 Skrevet 4. september 2006 Da må jeg hive på et navn til før Veslo legger ut lista si. Jeg kjenner ei jente som heter Annelin. Det synes jeg er kjempefint. Er et gammelt norsk navn.
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #80 Skrevet 4. september 2006 Skal vi sjå... Mine favorittar er som følger: Sigrid Frida og Ida... Mange andre fine navn de har foreslått, men dei må utgå fordi dei er oppbrukt av venner el... Min favoritt er Sigrid, men det likar ikkje mannen. Ida er det einaste vi greier å bli einige om, og eg likar det i grunnen veldig godt eg og, men syns det er litt dumt at det er så mange som heiter det... jaja, det er no ein halv evighet til vi må bestemme oss enno!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå