Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #41 Skrevet 3. september 2006 Digger Tilda jeg da, men har selv en datter som heter Susann.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #42 Skrevet 3. september 2006 Hmmm...de fineste er Maren Kjerstin Louise' Karen Marte Margrete Lisa Elisabeth
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #44 Skrevet 3. september 2006 Aurora Eiléen Nanette Jeanette Yvonne (men ville aldri kalt ungen min det, ville blitt for dumt) Antoinette Christiane/Kristiane Christel/Kristel Adelé Desirée Lianne Constanse/Konstanse Elida Michelle Andrea Linnea Lea Lovise Mayléen Mvh Yvonne ← Hm...de var tunge!!
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2006 #45 Skrevet 3. september 2006 Ane Sofie Kristina. Det skulle datteren min hett hvis jeg hadde fått ei nå...
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #46 Skrevet 3. september 2006 - Mette - Marit - Sonja - Gry - Pia - Märtha - Marianne - Anne-Grete - Åsne - Bertine - Diana - Stefanie - Charlotte - Caroline - Charles - Camilla - Morten - Marius - Jon - Sven
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #48 Skrevet 3. september 2006 Amalie er jo bare kjempefint da. ← Akkurat som en rosa polkagris på tivoli og sukkerspinn :enig_anim:
Gjest Pet Skrevet 3. september 2006 #49 Skrevet 3. september 2006 Amalie er jo bare kjempefint da. ← Det er det veeeeeeeldig mange andre som synes for tida, også. Synes annenhver jentebaby heter Emilie og Amalie nå, gjerne i kombinasjon med Thea. Datteren min skal imidlertid hete Fride!
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #50 Skrevet 3. september 2006 Datteren min heter Aurora Ellers så liker jeg Madelen,Sara,Othilie,
Kylling Skrevet 3. september 2006 #51 Skrevet 3. september 2006 Det er det veeeeeeeldig mange andre som synes for tida, også. Synes annenhver jentebaby heter Emilie og Amalie nå, gjerne i kombinasjon med Thea. Datteren min skal imidlertid hete Fride! ← Er det sant? Er visst ikke så veldig oppdatert (selv om jeg jobber i to barnehager). Jeg vet bare om ei som heter Amalie. Hun er åtte år. Men jeg vet om mange som heter Emilie ja.
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2006 #52 Skrevet 3. september 2006 Er det sant? Er visst ikke så veldig oppdatert (selv om jeg jobber i to barnehager). Jeg vet bare om ei som heter Amalie. Hun er åtte år. Men jeg vet om mange som heter Emilie ja. ← Amalie og Emilie er det nok av, ja........
Gjest Gjest_Ninni_* Skrevet 3. september 2006 #53 Skrevet 3. september 2006 Som mange andre liker jeg navn som ender på a: Ylva Emma Inga Thea Tuva Hanna Men også andre: Tiril Ingeborg Oline Ane Dersom jeg får en datter så tror jeg hun skal hete Ylva, men det er litt vanskelig å si før hun kommer til verden.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #54 Skrevet 3. september 2006 "Alle" heter jo Andre, Tea, Amalie og Emilie...
Kylling Skrevet 3. september 2006 #55 Skrevet 3. september 2006 Jeg synes ikke noe særlig om å gi barna sine motenavn kun fordi de er på mote. Jeg vet om tusen barn som heter Emma, Sander, Emilie, Adrian, Thea osv... Da jeg var liten var det mange som het Kjetil og Silje. Ikke morsomt når det er tre-fire stk i klassen som heter det samme. Jeg synes Amalie er fint, men hvis det viser seg at dette er et motenavn, som "alle" bruker på barna sine de kommende årene, så kommer jeg trolig ikke til å bruke det.
Anglofil Skrevet 3. september 2006 #56 Skrevet 3. september 2006 Hm...de var tunge!! ← Ikke spesielt. Mvh Yvonne
Amalie_85 Skrevet 3. september 2006 #57 Skrevet 3. september 2006 JEg og liker Amalie Min bestemor het det. Og visst jeg får en jente skal hun hete Amalie. Og det har ingen ting med mote å gjøre. Ellers syns jeg Tyra er et fint navn og Henriette. 1
Glede! Skrevet 3. september 2006 #59 Skrevet 3. september 2006 Hanne!!! Det aller, aller fineste jentenavnet!
Gjest Gidder ikke logge inn.... Skrevet 3. september 2006 #60 Skrevet 3. september 2006 Anna Helena skulle min jente hett viss jeg hadde fått en til (noe jeg ikke skal ha.... ) Maria Synnøve heter prinsessa mi. Ellers er Inga fint. Og Margrete. Eller hva med Margarita?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå