Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hillevi <3
Skrevet

Heei! Hvordan kroppsform mener dere passer til drainpipes, midjebelter og sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drainpipes er det vel bare de mest linjelekre som ser bra ut i. Men folk må nå få lov til å gå i det som de har mest lyst til selv. :)

Skrevet (endret)

Slanke

Endret av Tanita
Skrevet

Vel, har du fine linjer er du linjelekker. Altså, modellfasong. :)

Skrevet

Jeg synes alle med markert midje kan bruke midjebelte, bare man ikke bruker for trange skvisebelter.

Drainpipes pleide jeg å mene at passet kun for de med modellkropp (og pønkere, som kan tillate seg alt ;)), men jeg har for lengst begynt å sprade rundt i dem selv. Så lenge folk er comfy er det greit for meg, selv om jeg ikke nødvendigvis synes alt er like flatterende.

Gjest Hillevi <3
Skrevet

Okai :) Takker for svar <3

Jeg er er ca. 160 høy og veldig tynn. Kler jeg det? For jeg har ikke modellkropp eller høyde i det hele tatt.. bare lange og tynne bein..

Skrevet (endret)

Jeg synes slett ikke at høyde er noe "kriterium", det er mer snakk om proporsjoner.

Tipper du vil kle smale bukser jeg! Og føler du seg vel i det, kan du uansett gi beng i hva vi andre måtte mene! ;)

Endret av Sweet Jane
Gjest Hillevi <3
Skrevet

Prøvde et par drainpipes i går. Kommentaren jeg fikk fra kjæresten og vennene mine var at jeg så ut som en anoretiker i dem. Er det positivt å bruke det da, eller negativt? Nicole Richie ser jo fantastisk ut i dem, og hun er beinrangel. =/

Skrevet
Prøvde et par drainpipes i går. Kommentaren jeg fikk fra kjæresten og vennene mine var at jeg så ut som en anoretiker i dem. Er det positivt å bruke det da, eller negativt? Nicole Richie ser jo fantastisk ut i dem, og hun er beinrangel. =/

Nå kan det hende jeg får deng, men jeg ville tatt det positivt, så lenge de ikke mente det helt bokstavelig. Noe av det jeg liker med de smale buksene mine, er at de får meg til å se ordentlig tynn ut. Men det er klart at det er kanskje ikke er like kult dersom du bokstavelig talt ser anorektisk ut... Jeg er kanskje ikke helt riktig person å spørre her, for jeg synes ofte det er penere med tynntynne mennesker enn mange andre jeg har snakket med. Likevel, jeg skiller veldig klart mellom de som ser sunne ut, og de som ser utmagret ut.

Drainpipes er en merkelig sak. De tynne ser tynnere ut, mens de ofte virker forstørrende på andre.

Skrevet

Drainpipes fremhever. Så om du er tynn ser du tynn ut i dem. Og hvis du har litt mer kjøtt på bena, fremheves det! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...