Gå til innhold

Til Usa med 7 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til usa om noen dager, sammen med den 7 år gamle ungen min.

Noen som har vært "over there" i det siste?

Litt bekymra for flyreisen, hva vi får med av håndbagasje og sånt. Vi mellomlander i London. Tips til hvordan jeg kan gjøre reisen lettere for datteren min? Hva bør jeg forberede henne på? Blir barn tatt godt vare på i flyet, er det tilrettelagt mht filmer, f.eks? Hva med maten, er den barnevennlig? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt dette kommer an på hvilket selskap du flyr med, og du kan ringe selskapet og spørre. Mange langflygningsfly nå for tiden har individuelle tv-skjermer med stort utvalg av filmer, også barnefilmer. Du kan få spesiell barnemeny til barn. Den er etter mitt skjønn ikke direkte "barnevennlig", men ofte bestående av sånt som barn liker. Du vet, søt og fet mat uten grønnsaker :forvirret:

Men praksis varierer altså mellom selskapene.

Sikkerhetssjekker kan i disse dager se ganske brysk ut for små barn, og sikkert mer brysk i UK og USA enn mange andre steder, så det er kanskje et tema å diskutere med poden på forhånd.

Skrevet

mulig det er slike individuelle skjermer på enkelte langflyvninger (jeg vet de har det til australia/asia) muligens til usa, men sannelig ikke alle langflyvninger. reiste til karibia med tre unger og det var ikke snakk om enkeltskjermer der nei!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...