mumrik Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Reiser til usa om noen dager, sammen med den 7 år gamle ungen min. Noen som har vært "over there" i det siste? Litt bekymra for flyreisen, hva vi får med av håndbagasje og sånt. Vi mellomlander i London. Tips til hvordan jeg kan gjøre reisen lettere for datteren min? Hva bør jeg forberede henne på? Blir barn tatt godt vare på i flyet, er det tilrettelagt mht filmer, f.eks? Hva med maten, er den barnevennlig?
talin Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 (endret) For hva du kan ta med deg ombord i flyet så bør du sjekke denne siden. Linky Endret 2. september 2006 av talin
Gjest gjesta Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 jeg var i usa i fjor, vi fløy via københavn. Nå var jeg med foreldrene min og jeg er 22, så om de tar godt vare på barn la jeg ikke spesielt merke til. men det var et strt fint fly.. man kan se film underveis, hver hadde egen liten tv, og man kan spille spill på de. husker ikke om det var noen mer barnvennlig spill enn balckjack som i spilte men det var det sikkert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå