Gå til innhold

Noen som har tatt behandlig mot arr?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har arr i ansiktet etter kviser, de er mest rødarret, ikke dyparr om dere vet hva jeg mener... :)

Jeg skulle absolutt fått gjort noe med det..., har dere vert bort i noen sånne behandlinger? Ble du fornøyd og hva het behandlingen? Pris?

Takknemlig for svar! :sjenert:

Endret av Lanyah
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg leste om en krem som jeg tror var for (eller mot, som det vel blir ;)) arr. Skal se om jeg finner det igjen :sjarmor:

Skrevet

Jeg vet om en gele fra Declèor som heter Prolagene, men jeg synst ikke den var noe...!

Skrevet

Jeg lurer også...

Egentlig må jeg innrømme at arrene mine er noen ubetydelige fislearr, men drømmen om porselenshud lever jo...

Skrevet
Jeg lurer også...

Egentlig må jeg innrømme at arrene mine er noen ubetydelige fislearr, men drømmen om porselenshud lever jo...

Samme her..., for meg blir det sikkert en evig drøm...! :sjenert:

Gjest nalle-maja
Skrevet

No har eg funne bladet, siste Woman, og det var visst berre mellombels, altså ein dekkjande serie... Covermark heiter den, og Depend Norge er sett om opp som kontaktinfo :)

Skrevet

Har du sjekket opp muligheten for laserbehandling da?

jeg kjenner ei som tok laser på et rødt arr og det ble veldig bra :)

Skrevet

Jeg har selfølgelig hørt om det, men jeg tør ikke bruker penger på noe jeg ikke har hørt erfaringer fra...! Vet det finnes en sånn Blue Peel, som koster 2000,-. Men..., er så usikker på hva jeg skal velge...

Skrevet

Greit å høre om noen har førstehåndserfaring ja... Jeg har ikke lyst til verken å kaste bort pengene på noe som ikke har effekt, eller å gjøre huden min mer sensitiv. Det er litt skummelt å begynne med noe når det gjelder ansiktet. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...