Gå til innhold

jeg har blitt forelsket.. men, han er så rar

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har blitt forelsket. i en gutt på skolen min. han har hatt en extreeeme makeover i sommer og er bare helt nydelig. jeg møtte han i kroa forrige fredag og vi snakket sammen hele kvelden. gikk senere en tur rundt i byen før han tok toget hjem - og da kysset han meg. vi snakket ikke noe særlig på lørdag, men på søndag dro jeg til han (etter invitasjon, og han kysset meg da jeg kom av toget og han møtte meg!) og søv hos han til mandag. (han bor hjemme, så jeg hilste på foreldrene hans og sånn (han sa at det vel ikke ble siste gangen jeg kom til å møte dem, så da kunne jeg jo hilse på dem).). på kvelden bare klina vi og så på tv og sånn. ikke noe skjedde før morgenen etter da vi våknet.

han var bare fantastisk snill og utrolig bra liksom, hele tiden da jeg var der.

vi snakket ikke noe mer før dagen etter, på skolen. da var han helt tilbaketrukken og sånn. jeg spurte etterhvert hva som var greia (på sms,haha). og han svarte etterhvert:

" har vært singel i 5 år så litt uvant og vanskelig å snu livet sånn på 1 dag. og alt gikk så fort. du har utseende, personligheten og alt jeg ser etter i en kjæreste, men jeg har ikke rukket å få følelser for deg. men siden du har alt jeg vil ha så vil jeg prøve. så hvis vi tar det noen steg tilbake sånn at jeg får litt tid. så kanksje vi kan få til noe som kan vare." (dette var på tirsdag).

så bestemte vi oss for å ta en enkel date en dag. men han har aldri tid, så jeg har sluttet å spørre for jeg vil ikke mase. møter han på skolen når vi begge er der og han gir meg en klem og sånn og vi prater og kommer liksom så utrolig bra overens.

hva skal jeg gjøre?? skal jeg la han være?? skal jeg ringe han?? jeg vil gjerne gi han tid, for all del, men skal jeg legge meg helt unna og vente til han kommer til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville trekt meg litt tilbake. Hvis du ikke er så tilgjengelig for ham hele tiden innser han kanskje at han savner å være med deg. Men ikke vær avvisende, snakk med ham på skolen og sånn, men la det være litt opp til ham når dere skal på den daten. For å ta litt brodden av ting, kanskje dere kan finne på ting med noen andre, så det ikke bare blir dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...