Gjest mzluze i.i Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Inatt fikk vi kattunger her, 3 søte små levende kom. Men kattemor røra så ille...fødte en på stua, gikk ifra, fødte neste på soverommet, gikk ifra og den siste kom på gulvet i gangen. Så gikk kattemor lei hele greia og la seg i sengen. Midt på natta, trøtt og j*vlig, mørkt og greier....leita etter de små pipe-krypene... Og der kommer rottweileren labbende...med en nyfødt kattunge i gapet. Hun la den forsiktig på gulvet på soverommet før hun gikk avgårde og henta nestemann...og så den siste. Jeg ble da helt sjokkert. Jeg vet jo at kattene og hunden går godt overens her, men det der gikk over min villeste fantasi over hvor gode venner de er... Dog skal man si, idag, nå som kattemor har roet seg litt....så slipper rottweileren ikke nære nei....hehe
Gjest KATTAstrofe Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Oi, det var en spesiell historie
Amanlis Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Så fantastisk. Her reiste hårene seg når jeg leste.
Gjest StoreSky Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Så skjønne!!! er jo helt nydelig da!!
minienthe Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 jøss.... har hørt om hunder som tar seg av vasking og oppdragelse men den der var ny. så gøy :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå