Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2003 #1 Skrevet 11. januar 2003 jeg hadde en ganske heftig diskusjon idag med noen kamerater av meg! vi var her ganske ulike på våre meninger, og derfor ville jeg høre deres, for å sjekke ut hvem av oss som har flest tilhengere! saken var følgende, om du og dine kamerater eller søsken eller familiemedlem gikk på åpen gate også kommer det en ukjent bort til deg og sier noe stygt som feks...F**ck y*o, morrap***r,osv-(dere skjønner hva jeg skal frem til) dette blir sagt av ingen grunn, kun fordi den personen som sier det er i dårlig humør! hva hadde din reaksjon vært? hadde du da gått videre eller lagd bråk der og da? om han da hadde begynt å slå deg eller en av de du gikk sammen, hadde du bedt han holde opp eller flydd på han? lurer litt på deres standpunkter her.. takk for hjelp
Babyface Skrevet 11. januar 2003 #2 Skrevet 11. januar 2003 Dette høres ut som en typisk problemstilling for gjenger med halvkriminelle tenåringer...
Gjest Kira Skrevet 11. januar 2003 #3 Skrevet 11. januar 2003 Hadde ikke tatt meg bryet ved å engasjere meg i det.
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2003 #4 Skrevet 11. januar 2003 åunnskyld for at dere ser sånn på det da! det var viorkelig ikke meninga! men dette har ikke noe med saken og vi sitter helt utenmforog diskuterer det kun! d-i-s-k-u-t-e-r-e-r!!!! det er da vel lov å komme med spm her som alle andre uten å bli tråkka ned i møkka!
Gjest Donna Skrevet 11. januar 2003 #5 Skrevet 11. januar 2003 kommer vel an på om det er gutter eller jenter ? Gutter lar seg vel lettere provosere og flyr på hverandre . Jeg hadde ikke kommet til å fly på none - heller komme meg unna så raskt som mulig tror jeg ...eller slengt noe etter de ..
Midnattsol Skrevet 12. januar 2003 #7 Skrevet 12. januar 2003 åunnskyld for at dere ser sånn på det da! det var viorkelig ikke meninga! men dette har ikke noe med saken og vi sitter helt utenmforog diskuterer det kun! d-i-s-k-u-t-e-r-e-r!!!! det er da vel lov å komme med spm her som alle andre uten å bli tråkka ned i møkka! Hadde du flydd på han, eller? s l a p p a v ! ! ! ! Jeg hadde ikke sunket ned på det nivået og laget bråk tilbake / flydd på han. Hadde vel gitt han et dumt og oppgitt blikk og gått videre.
Tusenfryd Skrevet 12. januar 2003 #8 Skrevet 12. januar 2003 Gått videre. (hvorfor skulle jeg brydd meg?)
RoadQueen Skrevet 12. januar 2003 #9 Skrevet 12. januar 2003 Jeg hadde gjort mitt beste for å ignorere disse ukjente som umotivert forsøker å provosere...
Gjest Hilde K S Skrevet 12. januar 2003 #10 Skrevet 12. januar 2003 Jeg hadde nok helt sikkert tatt han med på kafe, gitt han noe å spise også kunne han ha fått snakket i det uendelige om de ( sansynligvis massive ) problemene han hadde........................
blå Skrevet 12. januar 2003 #11 Skrevet 12. januar 2003 Enig med de fleste her, jeg hadde bare gått vidre. Hvorfor bry seg med idioter......
koldbruna Skrevet 12. januar 2003 #13 Skrevet 12. januar 2003 Hadde også godt vidre og ikke brydd meg om det. Men hadde han slått eller sparket vet jeg ikke hva jeg gjort...sikkert tennt på alle plugger koldbruna
Gjest Mzfire Skrevet 15. januar 2003 #14 Skrevet 15. januar 2003 Jeg hadde blitt forbanna, men hadde gått videre.. hadde ikke tørt annet. Eller er jeg redd jeg hadde endt i slosskamp tror jeg ...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. januar 2003 #15 Skrevet 15. januar 2003 Hvis han bare hadde sagt det så hadde jeg ignorert han og gått videre, men hvis han hadde han feks. dyttet til meg el. lign. hadde han blitt lagt i fortauet øyeblikkelig. Jeg er trent i kampsport og ville ikke funnet meg i å bli dyttet til/slått til av en vilt fremmed som kun var ute etter å lage bråk. Milla
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2003 #16 Skrevet 15. januar 2003 Jeg er trent i kampsport Selvfølgelig måtte du være det.... Er det noe i denne verden du ikke kan?
aline Skrevet 15. januar 2003 #17 Skrevet 15. januar 2003 Umotivert vold kan skje hvem som helst, ikke bare ungdomsgjenger, dette er derfor en like mulig situasjon for voksne som for ungdom. ( så lenge man virkelig er så voksen at man ikke oppsøker bråk selv.) Hadde jeg blitt snakket til, hadde jeg bare sett på personen og gått videre, ant lurt på hva som rei han/henne idag. Hadde jeg umotivert blitt dyttet til, hadde jeg blitt sint, og kanskje frest litt, men gått videre så sant jeg ikke ble stoppet. Hadde jeg umotivert blitt slått, vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Jeg hadde vel prøvd å avverge neste slag, og forsøkt å finne ut av hva som skjer. Slåss har jeg aldri, gikk imellom noen ganger når kamerater havnet i slagsmål når jeg var i tenåra, men den tiden er over heldigvis. Hadde en venn av meg, kun om det var umotivert, blitt slått på gaten, hadde jeg forsøkt å stoppe det, men først varslet politiet. men igjen, man VET jo sjelden hvordan man ville reagert før man er i situasjonen. De få situasjoner jeg HAR vært i, har jeg heldigvis klart å holde meg kald og fornuftig til jeg har "blitt kvitt problemet."
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. januar 2003 #18 Skrevet 15. januar 2003 Selvfølgelig måtte du være det.... Er det noe i denne verden du ikke kan? Det er masse jeg ikke kan. På skolen jeg gikk på var kampsport ett av tilbudene og nesten alle jentene på skolen valgte det kurset. Hadde det ikke vært på undervisningsplanen så er det nok heller tvilsomt om jeg hadde lært det. Milla
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2003 #19 Skrevet 16. januar 2003 på hvilken skole? jeg trodde du hadde fått hjemmeundervisning, jeg.. ?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. januar 2003 #20 Skrevet 16. januar 2003 på hvilken skole? jeg trodde du hadde fått hjemmeundervisning, jeg.. ? Jeg flyttet mye i løpet av min oppvekst og fikk både hjemmeundervisning, gikk på privat skole og katolsk skole. Men dette er ikke noen debatt om min skolegang og dette er nok ett eksempel på en fast bruker som nå skal så tvil om min person og dermed ikke tør skrive under sitt nick. Kommer ikke til å svare på flere spm. om dette nå! Milla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå