Gå til innhold

kjøpe brudekjole på ebay?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

... så og si alle brudekjolene jeg har sett på i kjolesalonger er "made in china", kanskje jeg likegjerne skal kjøpe en "made in china" direkte , feks på ebay (hvis jeg finner et design jeg vil ha, da) ?

Noen som har erfaring? (de sys på mål som man skal oppgi selv).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei her inne bestilte via QXL men den ble og sydd etter mål i Kina og var en kopi av en kjent kjole. (Så det blir vel samme greia).

Kjolen var fin, men jeg mener å huske at hun syns den hadde noe lavere kvalitet enn de kjolene som er "ekte": Dessuten passet den ikke helt og måtte justeres av sydame her hjemme etterpå.

Men hvis du bestiller i god tid og finner noen som kan hjelpe deg m de siste tilpassingene her hjemme etterpå hadde jeg sagt go for it!

Bare en ting til: de legger alltid ut bilde av originalkjolen og sier som regel at den blir så lik som mulig. Så være forberedt på at blonder feks kan være plassert på¨likt sted men ikke lik i mønsteret etc etc

Skrevet

Jeg kjøpte min brudekjole på ebay, men det var en bonnie bridal original da. Den ble ikke sydd etter mål. Den var bare helt nydelig, kunne ikke fått finere kjole.

Jeg kjøpte den tidlig og fikk den så billig at planen var at jeg skulle selge den hvis den ikke passet meg eller jeg likte den.

Jeg ga litt under 2000 kr for den med alt, da porto og toll og moms.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...