Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på Lindex og HM og hamstret inn strømper i dag. Merket på jobb denne uken at det begynner å bli vel kjølig å gå med skjørt uten. Synes også det er klamt med støvletter uten strømper. Har begynt å få mer sansen for stay-ups, og endte opp med å kjøpe kun et par strømpebukser, resten stay-ups. (utvalget i farver/nyanser er bedre i strømpebukser)

Tidligere kom disse på stort sett bare når jeg hadde amorøse hensikter ovenfor kjæresten. Men nå er det mer hverdagslig.

Hva foretrekker du?

IdaCra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foretrekker stayups, men siden jeg har lagt sånn på meg i det siste, så ser de ikke spesielt fine ut på meg lenger :cry: bare valker og slasker her igården...

Skrevet

Jeg er glad i stay ups, men midt på vinteren går jeg med strømpebukser. Blir litt for kaldt på rumpa for min del da. ;)

Skrevet

Jeg bruker kun strømpebukser. Enn så lenge.

Skrevet

Helt klart stayups, HATER følelsen av strømpebukser som gjør at klærne henger seg opp, som har strikk som skjærer seg inn i magen, som glir ned og gir sånn stilig bleie-look, og i det hele tatt... Pluss at de alltid, alltid er noen cm for korte til mine bein, uansett hvor store de er i størrelsen. Mamma hadde sitt svare strev med å få på meg denslags da jeg var liten... ;)

Skrevet

Får panikk av stay ups, har brukt det en gang og aldri mer. Strømpebukser er en sikker vinner :)

Skrevet

Foretrekker stay-ups, selv om navnet lyver. Ankle-hangers heller?

Skrevet
Foretrekker stay-ups, selv om navnet lyver. Ankle-hangers heller?

Nettopp der er mitt pråblem. Hvordan få de til å stay up? Ja, uten å kjøpe de så stramme at man besvimer av mangel på blodomløp?

Skrevet

Eller bruke strømpeholdere som synes når du bender over hoho! Umulig :(

Skrevet

Bruker bare stay-up nå. Har ikke hatt problem med at dem ikke holder seg oppe.

Skrevet

Jeg synes det er finest med stayups, og så foretrekker (selvfølgelig) kjæresten det, hehe....

Meeen....det kan jo bli kaldt om vinteren, så nå har jeg anskaffet meg noen laaange strømper i silke og kashmir fra Vera&William som jeg håper jeg kan bruke under skjørt så lenge det er kaldt!

Skrevet

Prøver så godt jeg kan å unngå begge deler. Deilig å slippe om sommeren. Men bruker ellers egentlig kun stayups. Har ingen problemer med at de sklir, iallfall ikke før etter ganske mange vask.. Men de ulike merkene er jo litt ulike i størrelse og kvalitet.

Gjest Gjest_Sussa_*
Skrevet

Jeg bruker strømpebukse om det er veldig kaldt. Jeg jobber i innemiljø der jeg må bruke skjørt. Jeg kommer til å bruke air stocking på jobben. Den er genial. Sprayes på og smøres ut som en lotion....Smelter på huden silkefoundation på sprayboks som gir deg jevn og dekkende farge på beina. Huden blir skinnende og glatt. :) Den varmer ikke men det gjør ikke stay- ups heller. Ser ut som man har strømper på. Dekker alt, smitter ikke av og er vannfast. Jeg bruker den faktisk på armer også, men da ikke så mye av gangen for da får man strømpebukse på armene. De selger den kun på nett hos http://nettbutikk.esthetique.no/

Skrevet

Stay-ups til fest og strømpebukser til hverdags. Når det er kaldt bruker jeg strømpebukse ute og stay-ups inne. Har ingen planer om å få flere egglederbetennelser pga forfengelighet, har betalt dyrt nok for de jeg har hatt :tristbla:

Skrevet

Nå er ikke jeg den store skjørtebrukeren, men jeg bruker stort sett strømpebukser til hverdags, og stayups til fest, som Nita over meg. Men egentlig synes jeg begge deler er noe herk som gir meg kalde, klamme føtter. :forvirret:

Skrevet
Har ingen planer om å få flere egglederbetennelser pga forfengelighet, har betalt dyrt nok for de jeg har hatt :tristbla:

:overrasket:

Hva?

Skrevet
:overrasket:

Hva?

Er faktisk ganske vanlig at jenter får egglederbetennelse av å fryse nedentil, enten ved å gå lettkledd eller sitte på kalde murkanter e.l.. Egglederbetennelse kan videre gi vridde eggeledere, spesielt hvis du ikke merker at du har betennelsen, og dette kan i neste omgang gjøre at du blir gravid utenfor livmoren eller gi andre underlivsplager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...