Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2003 #21 Skrevet 18. januar 2003 Jeg for min del føler det samme som deg gjest, som skrev et innlegg over her. Er neimen ikke sikker på om jeg egentlig ønsker å bli medlem her på KG. Virker som om det er en del SÅKALTE "fjortiser" her inne. Og for oss voksne kvinner kan det lett bli litt "meningsløst", på en måte. Ofte sitter jeg og rister på hodet, enten jeg vil eller ikke. Men, men,,, ALT for ytringsfriheten, for all del!!!!!!!!! MEN, alt MÅ IKKE inn her på KG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEG ER FORESTEN OGSÅ EN AV DE SOM MENER AT SITERINGEN HER INNE HAR GÅTT FOR LANGT. Det er rett og slett unødvendig, ÓG i tillegg dumt! Jeg greier å lese andres innlegg! Helt uten andres innblanding eller kopiering. Jeg er flink som dere forstår. Har ikke behov for å lese det samme en gang til lenger ned, bare fordi en person er hekta på sitering. Er siteringen for å latterliggjøre tro? Hm, hvem vet? KUN den som føler seg truffet vil jeg tro. Men, denne personen ville muligens aldri innrømme noe sånt, eller hva? vel, ha en god natt! Prøv å ha en helt EGEN mening, istedenfor å dra andres mening helt fra hverandre. Både dumt, og unødvendig syns jeg.
Gjest Mzfire Skrevet 19. januar 2003 #22 Skrevet 19. januar 2003 Dere såkalte "voksne kvinner", slutt å heng her da på KG hvis det er så forferdelig å være her inne! Siden dere ikke orker å være her inne pga yngre folk her inne. Og bare vil være Gjester. Er så unødvendig å skrive sånn sprøyt og klage på såkalte "fjortiser" her inne. *Rister på hodet* Lurer på hvem som egentlig er "fjortiser" her inne!
Gjest Diva Skrevet 19. januar 2003 #23 Skrevet 19. januar 2003 Hurrrraaaa! Jeg bøyer meg i støvet for deg, Mzfire ! Utrolig bra sagt og jeg er enig i hvert eneste ord. Er så utrolig lei av klaging og syting fordi andre på forumet er sånn og sånn. Greit å ta opp noe hvis det er grunnlag for det, men å basere problemstillingen på at det er så mange som siterer og at dette er unødvendig/teit/barnslig/umodent/idiotisk/dumt osv.... Ja, så kan dere bare dra på på bærtur... Dette er et diskusjonforum og vi holder da oss til lover og regler her vel ? Det er da vitterlig lov til å bruke siter-knappen ? JEG har ikke sett tendenser til å bruke denne funksjonen på pur f... og bare for å være ekkel. "Dra andres meninger fra hverandre" osv... Føler dere dere truffet her eller ? Siden det er så ille ? Dra på et annet forum da! Vi er vel nokså sikre på at vi ikke kommer til å grine av den grunn. Synd at dere bruker tid på å være et sted som ikke er bra nok for dere. Zo long, voksne modne gjester
Gjest Starya Skrevet 19. januar 2003 #24 Skrevet 19. januar 2003 Hurrrraaaa! Jeg bøyer meg i støvet for deg, Mzfire ! Utrolig bra sagt og jeg er enig i hvert eneste ord. Og nå synes jeg det er på tide at vi retter våre kritiske øyne mot den overdrevne bruken av stor tekst her på kg. Jeg har da øyne, og til og med briller. <---bare se... Sorry, jeg får bare litt fjortis-tendenser iblant når jeg er overtrøtt...
Gjest Diva Skrevet 19. januar 2003 #25 Skrevet 19. januar 2003 Jepp. Hva blir det neste liksom ? Åh, dere er så teite og umodne som bruker farver asså... Eller : Liten skrift er bare til for å vise seg og brife asså. Teit at der gjør det. Dere skal bare skrive i Times New Roman og størrelse 12! Nei, denne debatten har jeg ikke store sansen for,- og ikke er våre modne gjester i stand til å svare oss når vi kommer med synspunkter heller. Jaja, vi skriver vel ikke ordentlig nok da Det virker som om våre modne gjester har et lettere anfall av fritidsproblemer når "sitering" er et så voldsomst stort problem. Nei, jeg trekker meg ut av denne diskusjonen og jeg står på mitt fremdeles :D
Anne Mona Skrevet 19. januar 2003 #26 Skrevet 19. januar 2003 Det er jo helt åpenbart at det siteres altfor mye. Sitering er bare nødvendig når det er tungvindt for en leser å finne ut hva skriveren svarer på. Når man f.eks. svarer på et relativt kort innlegg like over' date=' er det helt på trynet å sitere. [/quote'] Hva da med når det kommer innlegg i mellom? Tross alt kan man ikke VITE om andre sitter og knotrer mellom? Hva er relativt kort? Hvem svarer man til? Jeg syns fortsatt ikke det er på tryne å sitere og ser ingen gode grunner for å slutte med det. Tverimot, jo mer vi diskuterer dette jo sikrere blir jeg på at det er riktig måte å forholde seg til andre innlegg på. Takk for seg :D
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2003 #27 Skrevet 19. januar 2003 Stakkars deg da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skal få lov til å fortsette å sitere du- - - - Lenge siden jeg hørte så mye barnslig pjatt!!!!!!!!!!!!!
Gjest Mzfire Skrevet 19. januar 2003 #28 Skrevet 19. januar 2003 Skulle ønske noen kunne stenge disse Gjestene ute her jeg. De forsurer jo bare miljøet for oss faste brukere jo. Håper noen vil stenge denne tråden snart. Lite respekt å få her ! :evil:
Gjest Starya Skrevet 19. januar 2003 #29 Skrevet 19. januar 2003 Det ironiske er hvordan de kaller andre fjortis eller barnslig...
Gjest Mzfire Skrevet 19. januar 2003 #30 Skrevet 19. januar 2003 Ja Starya, de viser jo tydelig HVEM som er BARNSLIGE her 8)
Tusenfryd Skrevet 19. januar 2003 #31 Skrevet 19. januar 2003 Mer munnhuggeri nå, jenter, så blir denne stengt. Men det er vel litt barnslig, eller...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå